PREMIER SYSTEM: Účetním firmám vycházíme vstříc

22.08.2013 12:37

Potřeby účetních firem jsou odlišné od běžných firemních zákazníků. Vyžadují hlavně rychlost zavedení změn a okamžitou reakci na změny v legislativě. Kupříkladu tuzemský výrobce ERP systémů PREMIER system při vývoji pracuje s mnoha informačními a účetními programy, proto má podle zástupců společnosti široké možnosti srovnání, což se projevuje hlavně na komfortnosti jeho softwaru.

PREMIER SYSTEM: Účetním firmám vycházíme vstříc
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

Mezi další silné stránky, které byly zjištěny napříč klientelou i vlastními zaměstnanci při rozsáhlém průzkumu, patří zkušenosti a velkou výhodou je pro účetní kontinuálnost období. Jiné systémy práci s již uzavřenými účetními obdobími znesnadňují.

Zvláštní požadavky mají firmy specializované na účetnictví. Z pohledu středně velké účetní firmy, která spravuje účetnictví desítkám firemních zákazníků i živnostníků, je napříč trhem velmi dobrá zkušenost s ERP systémem PREMIER. Každý vyžaduje po čase změnu. I ty nejrozšířenější účetní programy vyžadují vhodnou alternativu, když nastane čas. „U ERP systému je klíčové intuitivní ovládání, logická provázanost jednotlivých funkcí a modulů a také rychlost implementace,“ míní Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system (www.premier.cz) s tím, že opravy dokladů kdykoliv, integrovaná DE a PU v jednom, libovolný přechod, příjemné ovládání, použití pro neziskové i příspěvkové organizace – to jsou jen některé z funkcí, které významně usnadňují práci, a kterými se může ERP pyšnit.

Pro účetní firmu nabízí oproti konkurenci řadu výhod. Důvodem je, že samotní programátoři softwaru PREMIER mají zkušenosti a znalosti z oboru práce v oboru účetnictví, zkrátka že ví, jaké problémy účetní při své každodenní práci řeší. To se pozitivně odráží v každé jednotlivé funkci programu.

Přechod na jiný systém může být nezvyk

Jako při každé změně, i při přechodu na systém PREMIER mohou být zaměstnanci ze začátku k novince skeptičtí. Jakmile si ale zvyknou na odlišný vizuální styl uživatelského prostředí a začnou objevovat nové funkce, sami zjistí, jak moc jim systém zpříjemňuje práci.

„Technici navíc zvládnou implementaci v extrémně krátkém termínu. Ocenění mezi účetními firmami si našlo zejména přehlednou správu účetních jednotek, přímé vstupy do datových schránek a především velmi rychlé pořizování dokladů,“ doplňuje Jiří Sonek.

I když mohou být počáteční náklady na pořízení ERP systému PREMIER vyšší, než u konkurenčních známějších programů, investice se vyplácí. „Podle mnohých není na trhu lepší varianta účetního software pro živnostníky a malé účetní firmy. V praxi se nejvíce zamlouvá skvělá kontrola mezi evidencí faktur a zaúčtováním a řešení záloh a daňových dokladů k platbě,“ říká ze zkušenosti Sonek.

Účetní systém napříč roky provází dynamický vývoj a neustálá modernizace. Pravidelné a bezproblémové aktualizace, rychlé zapracování legislativních úprav, nové funkce a moduly nebo podpora moderních zařízení – to vše je pro účetní při každodenní práci se systémem přesvědčivé pro volbu ERP PREMIER.

Co chtějí účetní po systému

Tradiční český výrobce podnikových informačních systémů PREMIER system, zjišťoval mezi svými zákazníky z řad účetních firem, jaké nároky mají na svůj podnikový software. Od běžného firemního zákazníka se jejich potřeby značně liší. Upřednostňují mimo jiné snadnou zpětnou editaci dat, práci se systémem i mimo aktuální účetní období, outsourcing služeb a odborné znalosti programátorů na straně výrobce systému.

Z průzkumu mezi zákazníky z této oblasti vyplynulo 5 nejčastějších požadavků.

1) Rychlost implementace systému
2) Odborná komunikace s programátory dodavatele
3) Možnosti outsourcingu
4) Snadná editace údajů a práce s více účetními obdobími najednou
5) Rychlost zapracování legislativních změn a update systému

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

10:17 Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané…