"Po dvouhodinové debatě jsme se domluvili, že připravíme právní analýzu stávající smlouvy se současným dodavatelem, všech jejích dodatků a povinností z nich vyplývajících. Za dva týdny se opět řídící výbor sejde," říká ministr dopravy Dan Ťok.
Ministerstvo dopravy zároveň pokračuje v jednání se současným provozovatelem mýtného systému. Stávající dodavatel obdržel od ministerstva všechny požadavky v oblasti právní, technické a dokumentační. Cílem požadavků je změnit obchodní podmínky smluvního základu a předložit uchazečům v zadávacím řízení co nejširší informace o aktuálně provozovaném systému.
Ministerstvo dopravy zároveň zadává odbornou studii fakultě dopravní ČVUT „Analýza výnosů a nákladů při rozšíření rozsahu výkonového zpoplatnění komunikací pro vozidla nad 3,5t“. Kromě toho připravuje do vlády materiál „Základní parametry zadávací dokumentace“, který úřad předloží do konce července.
Složení řídícího výboru
Dan Ťok, MD
Kamil Rudolecký, MD (zasedání dne 3.6. se nezúčastnil)
Milan Feranec, MD
Pavel Kouřil, MF
Pavel Švagr, MPSV
Vlastimil Fidler, MMR (3.6. se nezúčastnil)
Eduard Muřický, MPO
Tomáš Lerch, MV ŘSDP
Zdeněk Adamec, MZe
Karolína Týlová, MŽP
Petr Moos, ÚV ČR (3.6. se nezúčastnil)
TOP09, František Laudát
ODS, Zbyněk Stanjura (3.6. se nezúčastnil)
KSČM, Karel Šidlo
KDU-ČSL, Pavel Šustr
ČSSD, Jan Birke
ANO, Jan Volný (3.6. se nezúčastnil)
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV