„Je přitom známo, že na našem trhu se - bohužel - prodává i dětská obuv, která neodpovídá zásadním ortopedickým a mnohdy ani hygienickým kritériím na zdravotně nezávadnou obuv. Regulace je v tomto ohledu totiž velmi mírná. Proto Sdružení českých spotřebitelů vydalo již po několikáté za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu a ve spolupráci s Českou obuvnickou a kožedělnou asociací - osvětový materiál ´Obouváme správně své děti?´, který má upozornit na rizika nesprávného obouvání zdravotně závadné dětské obuvi a tím minimalizovat poškozování zdraví dětí. Publikace upozorňuje, že spotřebitel si může vybrat zdravotně nezávadnou a bezpečnou „obuv pro Vaše dítě“ se ZNAČKOU ČESKÉ KVALITY „ŽIRAFA“, která mu garantuje nákup ověřeného, bezpečného výrobku,“ říká hlavní koordinátor této kampaně, Petr Krejcar, regionální ředitel SČS v Hradci Králové.
Distribuce publikace byla letos provedena do necelých 700 mateřských škol v rámci dvou vybraných regionů - tentokrát do krajů Pardubického a Ústeckého.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva