ŠKODA Octavia G-TEC pro České Radiokomunikace

29.07.2014 14:58

První dodávka modelu Octavia s pohonem na CNG velkoodběrateli. Od začátku prodeje v červnu tohoto roku se pro model Octavia G-TEC rozhodlo již takřka 400 zákazníků.

ŠKODA Octavia G-TEC pro České Radiokomunikace
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

České Radiokomunikace se staly prvním velkoodběratelem, který se rozhodl pro ekologickou mladoboleslavskou novinku ŠKODA Octavia G-TEC. V prostorách Českých Radiokomunikací byla předána flotila prvních dvaceti vozů, čímž obě firmy i autorizovaný prodejce Auto Podbabská navazují na úspěšnou dlouhodobou spolupráci.

„Jsme potěšeni, že České Radiokomunikace, lídr v poskytování digitální infrastruktury, se rozhodl pokračovat ve více než deset let trvající spolupráci se značkou ŠKODA AUTO,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. „V posledních pěti letech dodala ŠKODA AUTO Českým Radiokomunikacím přes 280 vozidel. Jsme proto rádi, že se České Radiokomunikace dneškem stávají prvním velkoodběratelem v České republice, který bude provozovat flotilu vozů ŠKODA

Octavia G-TEC s pohonem na stlačený zemní plyn. Zájem o model Octavia G-TEC nás velmi mile překvapil, a již nyní mohu s potěšením říci, že další dodávky významným firemním zákazníkům budou následovat. Octavia G-TEC totiž představuje nejen progresivní a ekologický přístup k firemní mobilitě, ale je také nedílnou součástí strategií trvale udržitelného rozvoje,“ dodává Luboš Vlček.

„Těší nás, že automobilka ŠKODA AUTO přišla s pohonem CNG i v modelové řadě Octavia. Získáme tak spolehlivé a úsporné automobily ohleduplné k životnímu prostředí a zároveň můžeme podpořit českou značku,“ uvedl ředitel Českých Radiokomunikací Martin Gebauer. „U nových vozů na CNG počítáme se 40% úsporou výdajů za pohonné hmoty. Vzhledem k tomu, že v současnosti spotřebujeme měsíčně bezmála 23 tisíc litrů pohonných hmot, nejedná se o zanedbatelnou částku. V horizontu tří let plánujeme vyměnit za automobily s pohonem na CNG naprostou většinu našeho vozového parku,“ vysvětluje Martin Gebauer s tím, že kalkulované palivové náklady vozu Octavia G-TEC s pohonem na CNG činí cca 0,90 Kč na 1 km. České Radiokomunikace provozují flotilu takřka 180 vozů, s výjimkou speciálních vozidel jde ve více než 90 % případů o vozy značky ŠKODA.

ŠKODA Octavia G-TEC je vybavena přeplňovaným zážehovým motorem 1,4 TSI o výkonu 81 kW (110 k), který je konstruován pro spalování zemního plynu a benzinu. Paket G-TEC zahrnuje prvky jako je systém start-stop a rekuperace brzdné energie. Moderní agregát splňuje emisní normu EU 6, která vstoupí v platnost v září 2014. Se spotřebou 5,4 m3 (3,5 kg) zemního plynu na 100 km, ujede model ŠKODA Octavia G-TEC při provozu čistě na CNG 410 km, přičemž emise CO2 dosahují pouze 97 g/km. Při provozu na benzin činí dojezd 920 km, kombinovaný dojezd tak vyšplhá na 1.330 km. V současné době vyrábí ŠKODA celkem 97 modelových variant s hodnotami emisí pod 120 g CO2/km, z toho 17 vozů s emisemi pod 100 g CO2/km.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

Sexuální násilí

Jak se v praxi bude dokazovat, jestli byl k souloži udělen souhlas či nikoliv? Nemám nic proti tomu, že jste změnili zákon, ale k čemu to v praxi bude? Co když jedna si budou strany v tom, zda byl udělen souhlas či nikoliv protiřečit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Potenciálně nebezpečných dřevin podél tratí ubývá

10:17 Správa železnic: Potenciálně nebezpečných dřevin podél tratí ubývá

Z blízkosti kolejí zmizelo v minulých měsících v přepočtu dalšího téměř půl milionu stromů. To je vý…