„Čtyři miliony vyrobených Octavií – působivé číslo představuje skvělý úspěch tohoto modelu i celé značky,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Jakožto srdce značky, Octavia rozhodujícím způsobem ovlivnila vynikající vývoj značky ŠKODA a učinila automobilku tím, čím dnes je: mezinárodně úspěšným výrobcem, zastoupeným na více než 100 trzích světa. Se třetí generací v tomto úspěchu pokračujeme. Nová Octavia je se svými typickými geny opět trefou do černého. Je to největší, nejpraktičtější, nejbezpečnější, nejkomfortnější, nejlehčí a nejekologičtější Octavia všech dob,“ dodává Vahland.
Octavia je odjakživa synonymem vozu značky ŠKODA: nadčasově elegantní design, nadprůměrná nabídka prostoru, maximální funkčnost, řada Simply Clever detailů, moderní technika, kvalita a preciznost a v neposlední řadě také nepřekonatelný poměr ceny a užitné hodnoty. Třetí generace, uvedená na trh na počátku roku 2013, všechny tyto vlastnosti ještě umocňuje. Nová Octavia nabízí více než kdy předtím kvality vozu střední třídy za cenu vozu kompaktního.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva