Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem

12. 3. 2015 13:20

Společenský týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media nechal v lednu konkurenci daleko za sebou. S více než 166 000 prodanými výtisky se stal jedničkou mezi týdeníky. Zároveň jako jeden z mála týdeníků na trhu zvýšil svůj náklad. Společně s ním rostly i časopisy Týden a Instinkt ze stejného vydavatelského domu.

Sedmička v lednu nejprodávanějším týdeníkem
Foto: Hans Štembera
Popisek: Časopisy, ilustrační foto

V meziročním srovnání (leden 2014 – leden 2015) zaznamenal týdeník Sedmička také 50 % nárůst předplatného.

„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.

„Vydavatelství Empresa Media v celkových prodaných nákladech nejlepší výsledky mezi ostatními vydavateli. Prodeje našich týdeníků jako jedny z mála na českém trhu rostou. Máme z toho radost a zároveň nás to motivuje k novým nápadům a vylepšením,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media. 

V meziročním srovnání vzrostly prodeje Sedmičky o 7 %, časopisu Týden o 14 % a magazínu Instinkt o 9 %.

Vydavatelství v uplynulých měsících přišlo na trh hned se dvěma novými tituly. Společenský časopis Exkluziv doplnil portfolio vydavatelství o čtrnáctideník a magazín Interview o měsíčník. 

Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: komerční tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

OSPO: Ojedinělou iniciativu vnímáme jako vánoční dárek pro zaměstnance

22:34 OSPO: Ojedinělou iniciativu vnímáme jako vánoční dárek pro zaměstnance

Penny Market na Štědrý den zavře svoje prodejny. Společnost chce, aby její zaměstnanci mohli trávit …