Setkání s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism přilákalo přes 150 zájemců

31.07.2015 18:11

Série specializovaných seminářů, workshopů i networkingových akcí se letos konala v Čechách i na Moravě. Ředitelé zahraničních zastoupení agentury CzechTourism předávali své zkušenosti partnerům z privátní i státní správy.

Setkání s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism přilákalo přes 150 zájemců
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Celkem týdenní program zahájila v pondělí 20. července generální ředitelka Monika Palatková, a ředitelka odboru cestovního ruchu ministerstva pro místní rozvoj Jitka Mattyašovská.

„Význam každoročního setkání se všemi řediteli našich zahraničních zastoupení spatřujeme kromě finalizace marketingového plánování na příští rok především v navázání vztahů mezi jednotlivými zdrojovými trhy a konkrétními partnery v České republice, kterým můžeme pomoci vstoupit na daný trh. Našim cílem je budovat silnější pro-obchodní přínos“, komentovala Monika Palatková, generální ředitelka CzechTourism.

Pražského Travel Trade Day se zúčastnilo přes 120 společností, které si mohly vybrat ze seminářů, workshopu nebo networkingového večera.  Mezi účastníky byli například Národní divadlo, Letiště Praha, ČSA nebo Pražská informační služba.

Přínos a ohlasy celé akce monitoroval Institut turismu agentury CzechTourism, který pomocí dotazníkového šetření zpětně hodnotil význam a přínos jednotlivých setkání. Účastníci ohodnotili zpětně akci jako velmi přínosnou nebo prospěšnou pro své podnikání.

„Z destinačních seminářů jsme nejvíce pozitivních ohlasů zaznamenali u prezentací Číny a  jihovýchodní Asie, což odpovídá aktuálnímu vývoji na globálním trhu cestovního ruchu. Přes 90 procent účastníků, které jsme po akci oslovili, uvedlo, že uvažují o spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism v některé z prezentovaných destinací, což je skvělé“, dodává ředitel zahraničních zastoupení CzechTourism Jan Herget.

V rámci seminářů získali účastníci informace o charakteru a vývoji daných trhů, konkrétních plánovaných akcích jednotlivých zastoupení a praktické tipy  pro vstup na trh. Desetiminutová jednání v rámci workshopu se osvědčila především pro navázání kontaktů a představení nabídky soukromých subjektů.

Akce se letos poprvé přesunula i na Moravu. V brněnské Ville Stiassni se stejně jako v Praze sešli především zástupci firem podnikajících v ubytovacích a stravovacích službách a zástupci cestovních kanceláří, zastoupeny byly i destinační organizace, provozovatelé turistických atraktivit, kulturních programů či zástupci veřejného sektoru.

"Letošní workshopy konané na Moravě byly velkou pobídkou pro tamní společnosti, ale i pro regiony, do nichž ředitelé zahraničních zastoupení zamířili na studijní cestu. Nalákat více turistů do regionů Čech i Moravy je naší prioritou“, doplnila Jitka Mattyašovská, ředitelka odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj.

Díky podpoře Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy, Centrály cestovního ruchu Východní Moravy a Sdružení cestovního ruchu Střední Moravy ředitelé zahraničních zastoupení návazně zrealizovali dvoudenní studijní cestu, během níž se seznámili s konkrétními turistickými atraktivitami v regionech, na které budou lákat turisty v nadcházejícím období.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

16:05 Hospodářská komora: Evropa vyslyšela požadavky českých podnikatelů

Prioritou nové Evropské komise by se mohlo stát snížení administrativní zátěže podnikatelů. Tu býval…