Škoda: Vítězové Tour de France získají trofeje z českého křišťálu

17.07.2013 18:35

Vítězové Tour de France 2013 získají v Paříži po svém dojezdu do cíle trofeje z českého křišťálového skla, navržené týmem ŠKODA Designu.

Škoda: Vítězové Tour de France získají trofeje z českého křišťálu
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Stejně jako v minulých letech trofeje navrhl tým ŠKODA Designu a zhotoveny byly českými skláři společnosti Lavsit. Trofeje v neděli na pařížském bulváru Champs-Élysées držitelům žlutého, bílého, zeleného a puntíkovaného trikotu předá Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby a logistiky. ŠKODA podporuje Tour de France jako hlavní sponzor už deset let.

„Český strojařský um a řemeslná zručnost jsou symbolem preciznosti a kvality. Proto je tvorba trofejí pro vítěze nejslavnějšího cyklistického závodu pro designéry značky ŠKODA každoročně mimořádnou výzvou a ctí,“ říká Jozef Kabaň, šéfdesigner ŠKODA AUTO. „Víme, co tento moment pod Vítězným obloukem pro vítěze Tour de France znamená. Proto do designu této trofeje vkládáme celé své srdce. Jsme hrdi na to, že závodníci v tomto důležitém okamžiku drží v rukou výsledek práce našeho Designového studia,“ dodává Kabaň.
 
Tour de France se vyznačuje dynamikou, precizností a silou. A to jsou také hlavní linie, kterými se nechal designér značky ŠKODA Peter Olah při návrhu křišťálové trofeje vést. Každá z trofejí je 60 centimetrů vysoká a váží čtyři kilogramy. Od masivní základny se tvar trofeje až do poloviny zužuje, dále se pak vzhůru elegantně otevírá do dynamického oblouku. Jedné trofeji a jejímu dokonalému zpracování věnují skláři několik hodin práce.
 
Předání trofejí letošním vítězům Tour de France skvěle doplňuje rozsáhlý sponzoring závodu ze strany společnosti ŠKODA AUTO. Hlavní roli ve sponzorských aktivitách hraje poskytnutí 250 vozů pro organizaci závodu. Jako doprovodné vozy jsou využity zejména nová ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb, mezi nimiž jsou i dva modernizované vozy. Červená ředitelská ŠKODA Superb jede na nejprominentnějším místě, které jí prestižní cyklistický závod může nabídnout: v čele pelotonu. Na zadní sedačce tohoto vozu sedí v průběhu jednotlivých etap ředitel Tour Christian Prudhomme.
 
Značka ŠKODA je přítomna také v podobě velkoplošných reklamních bannerů nejen v oblasti startu a cíle, ale i po celé trati Tour de France. Značka je v souvislosti s Tour vidět i v dalších komunikačních kanálech, jako jsou filmy, internet nebo sociální sítě.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Jak můžete někoho obvinit bez důkazů?

Vaše vláda nálepkuje dost často, vy hlavně a chcete bojovat proti dezinformacím, ale jdete podle vás příkladem? Je podle vás v pořádku, že někoho obviníte a pak nejste schopný u soudu říci, na základě čeho a svá obvinění doložit? A omluvíte se SPD nebo se odvoláte? https://www.parlamentnilisty.cz/p...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

10:17 Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané…