Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.
Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.
„V oblasti mediálních agentur je v České republice stále větší konkurence, proto jsme velmi rádi, že se nám daří držet si vedoucí postavení na trhu. Zároveň to považujeme za projev důvěry, kterou k nám klienti mají,“ hodnotí výsledky Jaromír Soukup, předseda představenstva Médea Group.
Každoroční žebříček je sestavován prestižní výzkumnou společností RECMA, která se zabývá hodnocením digitálních a mediálních agentur v 50 zemích světa.
autor: komerční tisková zpráva