Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu

25.09.2015 14:30

Výzkumná společnost RECMA každý rok zveřejňuje celosvětový žebříček mediálních agentur. V roce 2014 skupina Médea získala 27,5 % mediálního trhu v České republice.

Skupina Médea ovládla téměř 28% tuzemského mediálního trhu
Foto: Archiv
Popisek: Médea

Skupina Médea na českém mediálním trhu realizuje nákup pro řadu dalších mediálních subjektů. Za rok 2014 celkový objem těchto tržeb činil 250 milionů eur, čímž skupina Médea dosáhla 27,5 % podílu trhu.

Agentura Médea uspěla i ve srovnání tuzemských mediálních agentur. Podle metodiky RECMA obhájila Médea prvenství z předchozích let a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. Za rok 2014 utržila 145 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16 % podíl.

„V oblasti mediálních agentur je v České republice stále větší konkurence, proto jsme velmi rádi, že se nám daří držet si vedoucí postavení na trhu. Zároveň to považujeme za projev důvěry, kterou k nám klienti mají,“ hodnotí výsledky Jaromír Soukup, předseda představenstva  Médea Group.

Každoroční žebříček je sestavován prestižní výzkumnou společností RECMA, která se zabývá hodnocením digitálních a mediálních agentur v 50 zemích světa.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

22:04 Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

Zvýšení příspěvku na péči, které v pátek odsouhlasila Poslanecká sněmovna, se nevztahuje na nejnižší…