Kampaň uspěla v konkurenci 2400 dalších přihlášených, v regionu EMEA (Evropa, Blízký Východ, Afrika) byla jediným rumunským zástupcem. V rámci projektu Energetická knihovna motivovala ČEZ Vanzare zákazníky k přechodu od klasického papírového vyúčtování na elektronické prostřednictvím propojení se CSR kampaní zaměřenou na elektronizaci literárních děl pro zrakově postižené. Firma nejprve zřídila elektronickou knihovnu s téměř 140 knížkami rumunské i světové literatury převedenými do audio verze. Vůbec první audioknihu nahráli ve spolupráci s jejím autorem sami zaměstnanci. Následně informovala ČEZ Vanzare zákazníky, že za každého zákazníka, který začne fakturovat elektronicky, poskytne další příspěvek na rozšíření knihovny. Kampaň již v loňském roce uspěla na národní úrovni v soutěži Romaina PR Awards.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva