Společnost DPD rozdávala radost i dárky výhercům

25.06.2013 17:32

Nová image kampaň společnosti DPD, jejíž hlavním cílem bylo dál doručovat radost, splnila svůj účel. Slogan společnosti „Doručujeme radost“ tak stále více dostává reálných rozměrů a stává se součástí firemní kultury a mottem každého zaměstnance. V rámci této kampaně probíhala soutěž na sociálních sítích a internetových stránkách společnosti. Dárky výhercům předával osobně Jakub Kohák, známý herec a režisér, který s DPD již dlouhodobě spolupracuje.

Společnost DPD rozdávala radost i dárky výhercům
Foto: red
Popisek: DPD

Radost společnost DPD udělala celkem čtyřem výhercům, kteří dostali tematicky odpovídající dárky postavám a ději z kampaňového videospotu. Spolu s Jakubem darovala elektrickou kytaru, model letadla, perlový náhrdelník a model automobilového veterána. Asi největší radost projevil osmiletý chlapec Viktor Kysela, kterému nechala maminka doručit dárek do školy, a tak musel Jakub Kohák narušit vyučování. Za asistence rodičů předal Jakub Vikorovi elektrickou kytaru přímo před školou. Pan Ivan Bartoš si na svoji výhru – model letadýlka - počkal v práci. „Předávání dárků mě moc bavilo, byl to takový relax a něco jiného než normálně dělám. Řidiče, kteří tráví většinu času na cestách, obdivuji, protože doprava na silnicích není vždy ideální,“ vyjádřil se Jakub Kohák.

Videoklip, který naleznete na serveru youtube http://www.youtube.com/watch?v=hHATnEI-wBk, podpořily i další partnerské servery jako například novinky.cz a super.cz. Bannery byly nasazeny na hlavních stránkách internetových médií seznam.cz, aktuálně.cz a iDnes.cz. Soutěž byla podpořena spoty na Rádiu Express a pak už jen stačilo, aby účastník soutěže vyplnil, jaký dárek, komu a proč chce poslat. „Považujeme tento projekt za úspěšný a jsme rádi, že jsme mohli vybraným soutěžícím předat dárek a udělat jim radost,“ řekl za společnost DPD Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.

Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste.

Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Den otevřených dveří v Poslanecké sněmovně

22:03 Den otevřených dveří v Poslanecké sněmovně

Ve středu 8. května se v Poslanecké sněmovně uskuteční tradiční Den otevřených dveří. U příležitosti…