Společnost L´Oréal postoupila na 4. místo v žebříčku „Nejatraktivnějších zaměstnavatelů v ČR“

03.06.2016 19:05

Kromě jiných pracovních příležitostí pro studenty nabízí společnost L´Oréal placené stáže, z nichž dlouhodobě více než 20 % absolventů dostává ve firmě příležitost pracovat na plný pracovní úvazek.

Společnost L´Oréal postoupila na 4. místo v žebříčku „Nejatraktivnějších zaměstnavatelů v ČR“
Foto: L´Oréal
Popisek: Účastníci a porota L´Oréal Brandstorm

Podle letošních výsledků průzkumu Universum Talent Survey se společnost L´Oreál posunula v žebříčku Czech Republic´s The Most Attractive Employers (Nejatraktivnější zaměstnavatel České republiky) z loňského 8. místa na vynikající 4. pozici. Dokazuje tak, že je pro studenty tuzemských vysokých škol čím dál žádanějším budoucím zaměstnavatelem.

Světový lídr v oblasti kosmetiky, společnost L´Oréal, se stává pro studenty stále zajímavější možností při výběru budoucího povolání. Potvrdily to nedávné výsledky průzkumu Universum Talent Survey, kariérního nástroje, jež zkoumá názory, preference a očekávání u více než 14,5 tisíce studentů a čerstvých absolventů vysokých škol a 4 tisíců profesionálů na HR problematiku. Svou atraktivitu potvrzuje ovšem i díky interním statistikám, jež vykazují nárůst v počtu studentů na stážích.

Tuzemská pobočka francouzské firmy L´Oréal nabízí v současnosti pro studenty posledních ročníků bakalářských studií nebo studenty inženýrských a magisterských oborů stáže na 6,5 měsíce zejména pro oddělení marketingu, obchodu a kontrolingu. Stáže jsou placené a je možné je v případě spokojenosti nadřízených pracovníků společnosti L´Oréal až dvakrát prodloužit.

„V letošním roce už u nás absolvuje stáž celkem 34 studentů, z nichž hned 7 obohatilo naše řady a nyní zde pracují na plný pracovní úvazek,“ říká Andrew Krenek, HR Director pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko společnosti L´Oréal.

Absolventi patří v mnoha zemích do rizikových skupin, které se díky nedostatku praxe a zkušeností obtížněji uplatňují na trhu práce. Společnost L´Oréal proto aktivně hledá mladé talenty, kteří se mohou v budoucnu stát součástí jejího týmu.

„Obecně naším cílem, a to na lokální i globální úrovni je, abychom talentované studenty a perspektivní mladé lidi oslovovali již při studiu a motivovali je u nás zůstat i po dokončení studií,“ dodává A. Krenek. „Proto pro studenty pořádáme např. marketingovou soutěž Brandstorm. Velký potenciál ovšem vidíme zejména i v řadě stáží, při nichž si vytipováváme vhodné kandidáty na nejrůznější pozice ve firmě a těm nejlepším pak nabízíme možnost v naší společnosti pracovat i dále. Dlouhodobě u nás zůstává zhruba 20 % všech stážistů a já věřím, že do budoucna budeme mladé talenty svými programy přitahovat ještě více a toto procento ještě navýšíme,“ dodává A. Krenek.

L´Oréal Brandstorm je program vytvořený na míru mladým a talentovaným studentům, kterým pomáhá dosáhnout lepšího uplatnění na trhu práce. Ve Francii vznikl již v roce 1992 a u nás letos slaví své již 10. výročí. Marketingové soutěže Brandstorm se každý rok účastní několik desítek studentů a čerstvých absolventů, kteří tak získají cenné pracovní zkušenosti opravdu z první ruky. Důkazem úspěšnosti tohoto programu, včetně České republiky, je dnes celá řada zaměstnanců, kteří svou kariéru ve společnosti L´Oréal začali právě díky Brandstorm.

V letošním roce byl Brandstorm zaměřen na přípravu digitální strategie pro značku La Roche-Posay. Do lokálního česko-slovensko-maďarského kola se v roce 2016 přihlásilo celkem 45 týmů ze 7 vysokých škol, které usilovaly o možnost utkat se s kolegy z celého světa na světovém finále v Paříži. Letošním lokálním vítězem se stal tým s názvem „BrightLine Solutions“.

L´Oréal Brandstorm za 24 let své existence přilákal již více než 80 000 účastníků z celkem 45 zemí, jen v loňském roce činil celkový počet registrovaných 13 000. Česká republika je součástí projektu od roku 2007.

Společnost L´Oréal má v České republice v současnosti cca 350 zaměstnanců, z toho zhruba 45 pracuje na částečný úvazek. Na tuzemském trhu je firma jedničkou v oblasti kosmetiky a její portfolio čítá 25 značek z celkových 32, které jsou pro zákazníky k dostání.

V příštích letech firma plánuje další nábor zaměstnanců v souvislosti s vývojem komunikace v online prostředí a digitalizaci trhu jako takového.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…