Týdeník, který pro těžaře vydává v nákladu 21 000 výtisků společnost R MEDIA, vyhrál v kategorii B2E noviny, tedy v kategorii Noviny pro zaměstnance. Vítěze vybrala odborná porota složená z 25 porotců rozdělených do pěti samostatných porot, ve kterých zasedali experti z mediální branže. Horník porazil v silné konkurenci například noviny společností ArcelorMittal Ostrava nebo Albert.
„Název soutěže vychází ze dvou pojmů. Fénix je mytologickou postavou, která má značit obrodu myšlenek. Stejně tak jako bájný Fénix vždy vstane z popela, tak skvělé hlavy kreativních lidí vždy přijdou s novým konceptem, pojetím, kampaní. Fénix je tedy symbol kreativní části soutěže,” říká za organizátory soutěže, která vyhlásila vítěze celkem v 15 kategoriích, Kateřina Borovanská.
Týdeník Horník čtou nejen zaměstnanci OKD, jejich rodiny, známí a kamarádi. Své čtenáře má také mezi zaměstnanci spolupracujících firem a dalších průmyslových podniků nebo mezi hornickými důchodci a dřívějšími zaměstnanci firmy. Každý týden přináší na osmi barevných stranách novinky ze života firmy, z regionu, z neziskových organizací podpořených Nadací OKD i regionálního sportu. Jeho součástí je zároveň speciální stránka určená polským čtenářům především z řad dodavatelských organizací OKD, ale i obyvatel česko-polského pohraničí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: OKD