Stěžejními tématy výzvy byly komunikace, spolupráce a integrace. Všechny organizace se tak pokusí vyřešit konkrétní problémy v místních komunitách, přičemž do svých záměrů zapojí i znevýhodněné skupiny osob.
„Mám radost, že se nám přihlásily zajímavé projekty z různých regionů, navíc každý z nich pracuje s jinou cílovou skupinou. Nechybí mezi nimi práce s dětmi se sluchovým postižením, rozvoj matek samoživitelek, práce se seniory, vozíčkáři či lidmi bez domova. Zaměření projektů je opravdu pestré a my se už teď moc těšíme, jak se budou jednotlivé projekty s naší podporou rozvíjet,“ říká Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti v T-Mobile.
Organizace letos přihlásily 106 projektů, ze kterých 24 postoupilo do finále. O vítězných záměrech rozhodla sedmičlenná hodnotící komise tvořená zástupci médií, státní správy a neziskového i firemního sektoru. Komise se tentokrát osobně setkala se všemi finalisty a měla tak možnost poznat tvůrce a realizátory samotných projektů. „Překvapilo mě, jak moc zapálení dokážou lidé pro svou věc být. Nápady jsou velmi přínosné, uvidíme, jak se autoři záměrů chopí a jak se jim je podaří přenést do reality,“ říká Jan Křečan, vedoucí týmu prodeje a podpory firemních řešení v T-Mobile a jeden z členů hodnotící komise.
Dvě fáze grantu
V první části grantu, která potrvá 6 měsíců, získají organizace maximálně 100 000 Kč. Poté mohou na základě výsledků za první půlrok požádat o zbytek peněz, a to až do výše celkového grantu 300 000 Kč za přihlášený projekt.
Organizace rovněž získávají možnost zdarma se zapojit do dvouletého vzdělávání v Akademii Fondu T-Mobile. To jim od nového roku přinese poradenství expertů společnosti T-Mobile, kouče, praktické jednodenní workshopy a webináře a rovněž spolupráci s dobrovolníky operátora.
Bližší informace zde
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva