Podle nejnovější analýzy nezávislého srovnávače Tarifomat využívá 38 % seniorů paušály a 62 % předplacené karty. Ty si pak chodí dobíjet na průměrně 150 korun, a to nejčastěji jednou za měsíc. Telefon využívají převážně na volání, případně posílání SMS zpráv. Na 14 % seniorů pak aktivně využívá také internet v mobilu. Podle odborníků již také odzvonilo principu, při němž senior pouze prozvoní osobu, se kterou chce telefonicky hovořit, a pak vyčkává na její zavolání. Senioři jsou dnes podle odborníků v telefonování výrazně aktivnější.
„V současnosti většinou provolají děti ve věku od 13 do 18 let měsíčně méně minut než jejich prarodiče, což se může někomu zdát jako paradox. Teenageři však preferují komunikaci se svými vrstevníky přes Facebook, Skype nebo třeba Viber a telefonovat klasickou formou tak tolik nepotřebují. Senioři se však obvykle na sociálních sítích aktivně nepohybují a stále tak preferují osobnější telefonický rozhovor, případně zaslání SMS zprávy. Ty posílají nejčastěji s blahopřáním či gratulací," zhodnotil Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat, která srovnává nabídky mobilních operátorů fungujících na celém území ČR.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva