„Naším cílem je poskytovat zákazníkům služby za ceny, jež odpovídají evropským standardům, které jsou oproti těm českým stále řádově nižší,“ vysvětluje snížení ceny za volání na v Česku dosud revoluční hranici Branko Gugleta, marketingový manažer Tesco Mobile a dodává, že nejde zdaleka o jediné lákadlo, které na zákazníky čeká v nové cenové nabídce, již zveřejní koncem února.
Cena za volání 1,25Kč/min do ostatních sítí je vázána na dobití jakékoliv částky a zákazník ji získá díky dvojnásobnému kreditu, který Tesco Mobile poskytuje zdarma všem vlastníkům karty Tesco Clubcard. Podle Guglety se chce Tesco Mobile, jehož nabídka vyšla v nezávislém srovnání časopisu dTest jako nejvýhodnější ze všech předplacených karet, i nadále profilovat jako operátor, který je tu pro lidi a přináší jednoduché a cenově atraktivní volání.
autor: Tisková zpráva