ÚP ČR nabídne v Prostějově služby v nově zrekonstruované budově

15.11.2015 13:11

Nové a moderní prostory pro klienty i zaměstnance Kontaktního pracoviště Úřadu práce ČR (ÚP ČR) v Prostějově, většinu služeb na jednom místě, bezbariérový vstup, větší čekárny a mnohem lepší dostupnost. To vše nabízí nová administrativní budova, která bude veřejnosti plně sloužit od 30. 11. 2015 na adrese náměstí Spojenců 13, Prostějov.

ÚP ČR nabídne v Prostějově služby v nově zrekonstruované budově
Foto: Hans Štembera
Popisek: Generální ředitelství Úřadu práce ČR

Kontaktní pracoviště ÚP ČR v Prostějově dosud poskyt uje své služby na dvou místech – v ulici Plumlovská 458/36, kde sídlí agenda zaměstnanosti, a v ulici Lutinovova 42/1. Na této adrese si klienti vyřizují své věci v rámci agendy nepojistných sociálních dávek.

„Od příštího měsíce se situace změní. V šechny agendy, kromě oddělení hmotné nouze, se přestěhují na novou adresu. Lidé tak už nebudou muset z větší části přejíždět. K vyřízení většiny záležitostí týkajících se zprostředkování zaměstnání, podpory v nezaměstnanost, příspěvku na péči nebo státní sociální podpory jim bude stačit jedna návštěva Úřadu práce ČR na jednom místě,“ říká ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Olomouci Jiří Šabata .

Objekt, který se plně otevře klientům 30. 11. 2015, byl ve vlastnictví státu. Úřad práce ČR proto nemusel investovat prostředky do jeho nákupu. Navíc budova z dílny architekta Eduarda Žáčka sloužila od její výstavby (1936) jako sídlo Finančního úřadu, později Okresního úřadu. Svými parametry a umístěním proto vyhovuje potřebám ÚP ČR.

„Celkově bude pro klienty ÚP ČR vyřizování záležitostí k omfortnější a příjemnější. Budova je navíc v blízkosti zastávky MHD i vlakového a autobusového nádraží. Vzhledem k tomu, že už byla postavená jako administrativní, odpovídá tomu i její vnitřní uspořádání,“ vyzdvihuje pozitiva nového sídla Kontaktního pracoviště ÚP ČR v Prostějově jeho ředitelka Věra Crhanová.

Stěhování z původních prostor na novou adresu proběhne ve dnech 26. – 29. 11. 2015, kdy bude dočasně omezen provoz úřadu. V pátek 29. 11. 2015 bude lidem k dispozici pouze podatelna v budově na Plumlovské ulici, kde klienti mohou podávat své žádosti a zaměstnanci ÚP ČR jim budou poskytovat poradenství. Jak už bylo řečeno – agenda dávek hmotné nouze zůstává na své původní adrese, tj. v ulici Lutinovova 1. Nákup a následná rekonstrukce nové budovy proběhly v rámci Integrovaného operačního programu. Celý projekt si vyžádal náklady v hodnotě 40 235 379 Kč . Celkem 64,4 % této částky poskytla EU, zbylých 35,6 % pak financovala ČR.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…