Unilever spolupracuje s celosvětovými hnutími s cílem podpořit udržitelný rozvoj

27.05.2015 12:36

Unilever oznámil spolupráci s Global Citizen a Live Earth: Road to Paris, předními celosvětovými hnutími, se kterými sdílí ambice růstu v podnikání při snižování dopadu podnikání na životní prostředí a zároveň zvyšování pozitivního dopadu na společnost.

Unilever spolupracuje s celosvětovými hnutími s cílem podpořit udržitelný rozvoj
Foto: Unilever
Popisek: Unilever

Je to poprvé, kdy společnost Unilever navázala spolupráci se dvěma celosvětovými hnutími tohoto rozsahu. Kooperace bude probíhat prostřednictvím kampaně Unilever brightFuture, která podporuje jednání spotřebitelů směrem k udržitelnějšímu chování. Na základě těchto nových partnerství a rostoucího portfolia značek se Unilever letos připojí k masovým sociálním hnutím na podporu ambiciózního plánu udržitelného rozvoje a cílů v oblasti klimatu.

Unilever bude spolupracovat s Live Earth: Road to Paris a Global Citizen, aby pomohl nalézt řešení napříč propojenými problémy udržitelného rozvoje a změny klimatu.

„Rok 2015 je kritický okamžik, kdy máme příležitost dohodnout všestrannou agendu, která bude řešit chudobu a nerovnost, a zároveň každý z nás musí podniknout kroky k ochraně jediné planety, kterou máme. Jako firma můžeme využít naše zdroje, odborné znalosti a vliv, abychom pomohli našim zákazníkům konat. Dnes se přidáváme k podpoře růstu hnutí občanů a náročné transformaci podniků,“ komentuje uzavření spolupráce Paul Polman, generální ředitel společnosti Unilever.

Spolupráci hodnotí kladně i Hugh Evans, generální ředitel The Global Poverty Project: „Podpora ze strany Unileveru nám dala možnost povzbudit miliony lidí připojit se k hnutí, které může ukončit extrémní chudobu do roku 2030. Závazek Unileveru podporovat lidi k převzetí iniciativy a změně systémů a politiky, které vedou miliony lidí k chudobě, je pozoruhodný. Unilever je příklad globálního občana a my jsme poctěni, že jsme na této cestě společně.“

O společnosti Unilever

Společnost Unilever nabízí ve více než 190 zemích 11 kategorií obsahujících 400 značek potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči. Nejúspěšnějších 13 značek dosahuje obrat více než 1 miliardu eur ročně. Dokáže proto oslovit takové množství lidí jako žádná jiná společnost. V roce 2014 tato společnost, která zaměstnává více než 172 000 lidí po celém světě, dosáhla obratu 48,4 miliardy eur.

Společnost Unilever je zavázána k zodpovědnému chování. Věří, že s pomocí 2 miliard svých zákazníků dokáže změnit svět k lepšímu. Společnost Unilever založila v roce 2012 nadaci „The Unilever Foundation“, která se zaměřuje na zlepšení hygienických podmínek, přístupu k čisté a pitné vodě, výživy a zdravého životního stylu. V této souvislosti uzavřel Unilever partnerství s pěti globálními neziskovými organizacemi: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.

V listopadu 2010 byl představen Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržitelného Rozvoje), který si klade za cíl pomoci více jak jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví, hygienické podmínky a životní úroveň, využívat 100 % zemědělských surovin z udržitelných zdrojů a zmírnit dopad na životní prostředí do roku 2020 o celou polovinu. Společnost Unilever se již několik let drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index. Tento index částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti.

Společnost Unilever se zařadila v žebříčku sociální sítě LinkedIn mezi TOP 3 nejvyhledávanější zaměstnavatele napříč všemi sektory.

Společnost Unilever byla založena v roce 1930 a svou českou pobočku zřídila v roce 1991. Unilever ČR, spol. s r. o. – s hlavním sídlem v Praze – je součástí regionu Central and Eastern Europe spolu s dalšími 17 pobočkami. Unilever ČR, spol. s r. o. má 350 zaměstnanců.

Unilever na Facebooku

Značky Unilever v České republice

Potravinové značky:
Knorr, Flora, Hera, Rama, Perla, Lipton, Hellmann´s, SagaAlgida, Míša, Magnum, Carte D’Or, Ben&Jerry´s

Značky hygienických a kosmetických přípravků a prostředků pro péči o domácnost:
Dove, Signal, Axe, Rexona, Timotei, Radox, TONI&GUY, Cif, Domestos, Savo

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

10:17 Hospodářská komora: Podnikatelé a obce doporučují místo vracení PET lahví v obchodech využít síť žlutých popelnic

Pokud by se povedlo zavést v Česku moderní zálohovací systém na PET lahve s využitím QR kódu, občané…