Úspěšná historie značky LASCANA: 15 let, roční obrat na třech kontinentech přes 100 milionů eur

13.05.2016 13:41

Velmi kvalitní značka plavek a dámského spodního prádla vstupuje na středoevropský trh.

Úspěšná historie značky LASCANA: 15 let, roční obrat na třech kontinentech přes 100 milionů eur
Foto: LASCANA
Popisek: Logo značky LASCANA.

Značka plavek a spodního prádla LASCANA, kterou založila skupina Otto Group, přední evropský internetový prodejce s módou a lifestylovými produkty, je nově přítomná i na třech trzích střední Evropy – včetně České republiky! LASCANA, světoznámými modelkami propagovaná stylová a kvalitní značka, už v Evropě, Severní a Jižní Americe a Asii nadchla miliony žen. Ve střední Evropě a České republice se bude prodávat výhradně přes internet.

LASCANA, značka plavek a spodního prádla pro ženy, které si potrpí na kvalitu a styl, zahajuje činnost ve třech středoevropských zemích, mimo jiné i v České republice, se zbrusu novým internetovým obchodem www.lascana-shop.cz. Aktuální kolekce LASCANA vstupuje se svými pestrobarevnými vzory a atraktivními cenami na trh právě v době, kdy začíná sezóna plavek 2016.

LASCANA patří v celosvětovém měřítku k nejdynamičtěji rostoucím značkám v segmentu plavek a spodního prádla. Ročně prodává kolem tří milionů kusů plavek a plážového oblečení, spodního a nočního prádla. Díky tomu se LASCANA, známá pro svou trendy fialovou barvu, stala jedním z největších světových konkurentů známých módních značek.

Značku LASCANA založila společnost Otto Group, celosvětově působící obchodní skupina, jejíž roční obrat dosáhl v obchodním roce 2015/16 (k 29. únoru 2016) zhruba 12,6 miliard eur (meziroční nárůst o 4,3 %). Ve střední Evropě (v České republice, na Slovensku a v Maďarsku) bude mít odbyt značky LASCANA převážně na starosti OTTO Central Europe Kft. se sídlem v Budapešti.

Více značek ve střední Evropě a prodej přes internet

V Německu a řadě dalších zemí podporují online prodej i klasické pobočky a tzv. prodejní plochy. V České republice a dalších středoevropských zemích je nicméně LASCANA k dostání pouze prostřednictvím internetového obchodu.

Úspěch konceptu dokládají i údaje o růstu odbytu: v roce 2014 se v celosvětovém měřítku prodaly výrobky značky LASCANA v hodnotě 120 milionů eur, za loňský rok se očekává dynamický růst o více než 20 %.

Vedle výrobků vlastní značky najdou ženy na www.lascana-shop.cz i mnoho dalších známých světových značek jako například Buffalo, Sunseeker, Jette, s.Oliver nebo Marie Claire.

Souhra stylu a německé kvality ve spolehlivém a oceňovaném internetovém obchodě

Smyslnost, kvalita, individualita a kompetence - takové jsou nejdůležitější hodnoty značky LASCANA. Trend plavkové módy pro tuto sezónu 2016 značka určuje pomocí veselých barev i vzorů a nového, širokého sortimentu.

Zákazníci ve střední Evropě si mohou od nynějška odnášet stejně jedinečné zážitky z nákupu, ze kterých se dosud těšili v Německu. Časopis Focus Magazin loni internetový obchod vyhodnotil jako „Top obchodníka přes internet“ a deník Die Welt jej označil za „Důvěryhodného obchodníka“.

Topmodelky LASCANA

LASCANA pracuje již mnoho let se světoznámými modelkami. V posledních letech byly ambasadorky značky například Erin Heathertonová, Irina Shayková a Sara Nuruová. Pro letošní léto nastupují na scénu a značku do světel reflektorů přivádějí Kenya Kinski-Jonesová, dcera herečky Nastassji Kinské a hudebního producenta Quincy Jonese a modelka, hvězda sociálních sítí a zpěvačka Ann Karthrin Brömmelová. Obě hvězdy jsou známy svou autentičností a přirozeností a s novou kolekcí plavek zákazníky unesou do jedinečného smyslného letního světa.

Další informace najdete na internetové stránce www.lascana-shop.cz.

LASCANA-shop.cz spadá do nabídky OTTO Central Europe Kft. a je tedy součástí úspěšné mezinárodní skupiny Otto. Otto Group, založená v roce 1949 v Německu, je dnes celosvětově působící obchodní společnost se 123 významnými podniky ve více než 20 zemích Evropy, Severní a Jižní Ameriky a Asie. V celosvětovém měřítku je druhým největším prodejcem zboží přes internet pro koncové zákazníky a v Evropě největším prodejcem módy a lifestylových produktů pro koncové zákazníky (B2C) přes internet. Další informace najdete na internetové stránce www.ottogroup.com.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

16:08 Změna dodavatele? ERÚ upozorňuje na rizika, spojená s podepisováním plných mocí

Stále více spotřebitelů mění dodavatele energií. Řada z nich se přitom o proces přechodu mezi obchod…