V předpremiéře byl představen zcela nový prémiový sedan Hyundai Genesis

27.10.2013 9:44

Hyundai Motor Company, největší jihokorejský výrobce automobilů, představil v předpremiéře zástupcům korejských médií ve výzkumném a vývojovém středisku Hyundai Motor Group, zcela nový model Genesis a zveřejnil první oficiální skicu této novinky.

V předpremiéře byl představen zcela nový prémiový sedan Hyundai Genesis
Foto: red
Popisek: Hyundai

Účelem novinářské předpremiéry bylo podpořit uvedení modelu Genesis na domácí trh, k němuž dojde ještě před koncem letošního roku. Po světové premiéře v Koreji čeká na zcela nový Genesis během příštího roku debut na hlavních globálních trzích.
                               
Projekt nového modelu, realizovaný s celkovou investicí 500 miliard wonů (8,8 miliardy Kč) a jehož vývoj trval čtyři roky, si vytkl za cíl nabídnout náročným zákazníkům prémiový sedan světové třídy s pohonem zadních kol.
 
Mezi jeho hlavní přednosti patří prémiový a osobitý design, konstrukce podvozku, úroveň jízdních vlastností a ovladatelnosti srovnatelná s prémiovými evropskými značkami, jakož i nejmodernější prvky bezpečnostní a komfortní výbavy.
 
Zcela nový Genesis zaujme v každém detailu emocionálním nábojem, jenž vyjadřuje identitu značky Hyundai, založené na moderním prémiovém pojetí a vysoké produktové konkurenceschopnosti ve své třídě. K tomu přispěl i bezpočet testů na různých místech po celém světě, včetně jízdních zkoušek na slavném okruhu Nürburgring v Německu.
 
DESIGN
 
Jedinečná designérská filozofie značky Hyundai, založená na fluidních tvarech, se od svého uvedení v roce 2009 posunula na novou úroveň. Zcela nový Genesis je prvním modelem, který přichází s druhou generací tohoto jedinečného stylu.
 
Nové pojetí fluidních tvarů zachovává esenci původní filozofie a je definováno následujícími klíčovými prvky: Jednoduchým a harmonickým designem s ušlechtilými fluidními tvary, moderním vzhledem značky Hyundai s osobitou šestiúhelníkovou maskou chladiče, snadno srozumitelným a sympatickým designem s atraktivními barvami a materiály a dokonalým řemeslným zpracováním celého vozu.
 
Zcela nový Genesis, navržený na základě této nové filozofie, přitahuje pozornost svým vzhledem prémiového sportovního sedanu s ušlechtilým estetickým ztvárněním „vozu v pohybu“. Prémiová šestiúhelníková maska chladiče s jednoduchým rámečkem dává přídi odvážnou tvář, zatímco fluidní tvary a oblé plochy završují linie siluety. Design zádě se vyznačuje pečlivě zpracovanými plochami, z nichž vyzařuje charakter high-tech.
 
Na prémiový exteriér plynule navazuje design interiéru. Důsledně promyšlené detaily plně odrážejí požadavky na ergonomii a intuitivní ovládání. Prémiový image posilují na míru střižené specifikace všech materiálů a vynikající úroveň řemeslného zpracování.
 
Spínače jsou pro snadnější ovládání rozmístěny v závislosti na jejich funkci. Symboly jsou standardizovány, aby je bylo možné intuitivně rozpoznávat, a zároveň byl vylepšen hmatový vjem při ovládání jednotlivých prvků.
 
Budoucí modely, které přijdou po zcela novém Genesisu, budou navrženy na základě druhé generace designu s fluidními tvary a jejich ovládací prvky budou postaveny na stejných principech jako v modelu Genesis.
 
BEZPEČNOST
 
Zcela nový Genesis dosahuje výrazně lepších výsledků v nárazových testech díky vylepšené struktuře a tuhosti karoserie.
 
Tuhost ve zkrutu a ohybu byla zvýšena rozsáhlejším využitím ultravysokopevnostní oceli, dílů tvářených za tepla, struktur s dvojitým profilem v konstrukci přídě, odolnými přepážkami mezi motorovým prostorem a interiérem a vylepšením podlahových struktur v jejich zadní části a uprostřed vozu.
 
Bezpečnost cestujících rovněž zvýšila aplikace vyspělých funkcí bezpečnostních pásů, mezi něž patří systém přitažení bezpečnostních pásů v nouzové situaci EFD (Emergency Fastening Device), který v případě nehody stabilizuje tělo sedící osoby, a bezpečnostní pásy Pre-Safe, které s předstihem upozorňují na nebezpečí přitažením bezpečnostního pásu.
 
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
 
Zcela nový Genesis nabízí, díky vylepšenému zavěšení a použití řady různých nejmodernějších technologií, prvotřídní jízdní vlastnosti, komfort a vynikající ovladatelnost. Výrazně zvýšená příčná tuhost zavěšení předních a zadních kol a vynikající rozložení hmotnosti přispívají ke stabilnímu chování vozu. Použití elektronicky řízených podvozkových asistenčních systémů, jako je systém vyspělého řízení trakce při průjezdu zatáčkou ATCC (Advanced Traction Cornering Control), zvyšuje stabilitu v zatáčkách.
 
Kromě toho byl poprvé u modelu s variabilním převodem řízení použit elektrický posilovač uložený na hřebenové tyči řízení R-MDPS (Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering). Toto řešení poskytuje vynikající stabilitu ve vysokých rychlostech a přímé reakce na pohyby volantu při nízkých a středních rychlostech.
 
Zcela nový Genesis se bude poprvé dodávat také se systémem pohonu všech kol Hyundai HTRAC. Vyspělý systém HTRAC elektronicky řídí rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách. Výsledkem je větší stabilita na kluzkém povrchu a v zatáčkách. Řidič si může zvolit jízdní režimy podle vlastních preferencí, které mu poskytnou na míru střižené zážitky ze sofistikované jízdy.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…