Velikonočenky taky podporují obchodní vztahy

18.02.2015 16:22

Přání vždycky potěší. Je součástí projevu lidské pozornosti. Pozornost docela určitě patří i do obchodních vztahů. Nemusí být vždycky spojená s něčím super výhodným, super jedinečným, ojedinělým, široko daleko jediným. Pozornost může být také mile zdvořilá, člověčí.

Velikonočenky taky podporují obchodní vztahy
Foto: Roman Dobusch
Popisek: Velikonoční pomlázka

Nositelem pozornosti můžou být i firemní velikonoční přání. Jako že ta se ve světě obchodu zdaleka „nenosí“ tolik, jako vánoční a novoroční přání. Proč ? Jsou firmy, kterým stojí za to nezapomenout popřát svým obchodním partnerům nebo zákazníkům příjemné léto, krásnou dovolenou či hezkou oslavu narozenin nebo jmenin ...

Je pravdou, že ani potenciální dodavatelé velikonočních přání se před Velikonocemi nepřetrhnou. Asi si říkají, že za těch pár případných zakázek to nestojí za to.  Škoda. Když není nabídka, není inspirace a není poptávka.

O tuto skutečnost se opřela brněnská alternativní reklamní agentura Antipol, která ve spolupráci se sociálním grafickým studiem Maturus připravila nabídku firemních velikonočních přání, která pomáhají. Pomáhají zmíněnému grafickému studiu,  které založila v roce 2010 Nadace Jedličkova ústavu a které chce prostřednictvím své existence dokázat, že práce lidí s postižením je stejně kvalitní jako práce lidí zdravých. Handicapovaným lidem nabízí příležitost zažít prostředí reálné firmy a takto zvyšuje šanci na jejich uplatnění na otevřeném trhu práce.

K tomu, aby mohl Maturus své cíle a poslání  plnit, potřebuje peníze. Jedním z jejich zdrojů můžou být i elektronické a tištěné velikonočenky nabízené agenturou Antipol Brno. Letošní nabídka  je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Důležité je i to, že osmdesát procent zisku, nebo taky až  sedmdesát procent prodejní ceny,  převádí Antipol na účet studia Maturus. To není v českém podnikatelském prostředí vůbec obvyklé.

Budovat a posilovat tradice, bořit zavedené stereotypy a pomáhat handicapovaným lidem penězi, které jsou ve firemním účetnictví vedené v kolonce nákladů, je u nás povoleno. Povolená je i distribuce velikonočních přání. Zajímavá a originální přání najdete letos i na webových stránkách agentury Antipol, která už devatenáct let vytváří a realizuje společensky angažované projekty, mimo jiné i pro známé a prestižní neziskové organizace.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

22:04 Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (…