Volkswagen modernizuje prodejní a servisní síť

06.07.2014 21:37

Volkswagen pokračuje v modernizaci své prodejní a servisní sítě v České republice. Během letošního roku bude dokončena přestavba showroomů Volkswagen podle zásad modulárního konceptu, který přináší zcela novou kvalitu prodejních a poprodejních služeb pro zákazníky značky.

Volkswagen modernizuje prodejní a servisní síť
Foto: red
Popisek: Volkswagen

Největší a nejmodernější autosalon Volkswagen v České republice, vybudovaný v inovativní architektonické podobě podle nového modulárního konceptu, otevřela společnost Auto Jarov v prosinci 2013 v Praze - Kunraticích. Ke vzhledu a pojetí modulárního konceptu se v letošním roce přiblíží všechny autosalony Volkswagen, jejichž architektonický koncept Piazza prochází rekonstrukcí podle principů modulárního konceptu (tzv. Facelift II).

 Kromě architektonických změn je cílem modernizace prodejní a servisní sítě značky Volkswagen zvýšení standardu pro zákazníky a kvality péče o zákazníky ve snaze nabízet zákazníkům vše v nejvyšší možné kvalitě. Zákazníci se mohou těšit na atraktivní čisté prostředí s přehledným uspořádáním a veškerým komfortem. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka v nejvyšší možné kvalitě.

 Rekonstrukce na Facelift II zahrnuje úpravu venkovní fasády a změnu primární identifikace zvenku a sekundární identifikace uvnitř. Ve zcela přepracovaném interiéru návštěvníky na první pohled zaujmou nové podlahové plochy a nový moderní nábytek. Kromě toho se mění také uspořádání vystavených vozů a řada dalších detailů interiéru.

 Modulární koncept pro autosalony značky Volkswagen, který lze v plném rozsahu realizovat u novostaveb, se ve všech hlediscích odlišuje od původního řešení autosalonů z roku 1999 (tzv. koncept Piazza). Minimalistické architektonické pojetí vychází z jednoduchosti kvádru, zatímco základní bílá barva stavbu vizuálně sjednocuje a odlehčuje. Dalším rysem modulárního konceptu je flexibilita, která umožňuje vytvořit objekt autosalonu "na míru" požadavkům investorů včetně dispozičního řešení interiéru při zachování požadavků na "Corporate Design" značky.

 V České republice aktuálně působí 41 autorizovaných prodejců Volkswagen. Autosalony ve stylu modulárního konceptu vítají zákazníky značky Volkswagen v Praze, Českých Budějovicích, Děčíně a Liberci. Rekonstrukce  stávajících prodejních míst podle zásad modulárního konceptu "Facelift II" proběhne v letošním roce u všech prodejců s konceptem Piazza. Dokončenou přestavbu na "Facelift II" mají již prodejci Olfin Car HK a Amond Kladno

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…