První číslo přináší luštitelům 27 křížovek a sudoku o ceny v celkové hodnotě 230 000 korun. Redakce myslí také na děti, součástí sešitu je příloha hádanek pro chytré hlavičky.
„Rozhodli jsme se našim čtenářům nabídnout kromě oblíbeného časopisu Sedmička také speciální vydání pod její hlavičkou, a to jsou nyní právě křížovky.
V průběhu léta budeme pokračovat dalšími tematickými vydáními. Křížovky však rozhodně nevycházejí naposledy,“ řekl Miroslav Graclík, šéfredaktor časopisu Sedmička.
Sedmička Křížovky vychází v pátek 6. června a stojí 15 Kč.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva