Zastávka jako nová do 30 minut

03.07.2015 8:32

Poškozené tramvajové zastávky na stanicích Staroměstská a Národní třída ani cestující nestihli zaregistrovat. Výměna rozbitého skla zastávky je totiž provedena okamžitě, celou akci vyškolení technici zvládnou během půl hodiny.

Zastávka jako nová do 30 minut
Foto: jcdecaux.cz
Popisek: JCDecaux - logo

Společnost JCDecaux, která buduje pražský městský mobiliář, se také stará o jeho každodenní údržbu včetně odstraňování následků poškození a vandalismu. Na Praze 1 je každodenně během dne zkontrolováno několik stovek kusů mobiliáře.

Kromě výměny střešního skla zastávky na ulici 17. listopadu (zastávka Staroměstská) a výměny zadního skla na zastávce v ulici Spálená (zastávka Národní třída), byla během stejného dopoledne provedena oprava například i rozbité vitríny na Masarykově nábřeží či oprava odpadkových košů v Holešovicích.

Společnost JCDecaux je světovým lídrem v oblasti venkovní reklamy a spolehlivým partnerem více než 3700 měst po celém světě, ve kterých buduje a spravuje městský mobiliář. Od roku 1994 provozuje městský mobiliář v Praze a zajišťuje kvalitní služby jako je výstavba a údržba zastávek MHD, odpadkových košů a veřejných toalet. V mnoha světových metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol. Letos společnost oslavila 50 let své existence.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …