31.7.2010 23:47 - Evropská unie se jako celek potýká s dlouhodobým úbytkem obyvatelstva a jednou z možných cest na udržení současného důchodového systému je řízená imigrace, která by do Evropy měla přinést desítky milionů muslimů.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
EUROMED (Euro-Mediterranean Partnership), , 31.1.2012 8:29:25
podle toho co se o tom pise na internetu tak jsem se o zadnem osidlovani zatim nedocetl ... vkazdem pripade kdyby to byla pravda tak je lepsi z EU vystoupit ale bojim se, ze cesi jsou tak prodejni, ze by se muslimama zasrali i kdybysme byli mimo.
Re:EUROMED (Euro-Mediterranean Partnership), , 11.3.2012 1:30:21
Tak pojďme ty prodejný zmrdy 12.3.2012 vyházet z oken.Přestaň me být posraný a vyraž me do ulic!!
Ha ha ha duchodovy system?, , 12.12.2011 20:53:30
Tohle se jiste vymyslelo v Bruselu.Britove je prokoukli a ted pokud muzou najit pravni klicku tak je ryfluji odkud prisli.Jen maly priklad muslimove delaji bussines vzdy cash bez bankovnich uctu.Muzeme jen hadat kdo bude opet platit ucty za socialni vydaje???Jedinyho muslima jsem za 7 let v UK nevidel delat v prumyslu.Jsou horsi jak zidi jen kseftovat,ale tahat nebudou!!!Uzije je jen na to aby postavali u toho svyho kramu!!!Byrokratickej naivni system,jen co je pravda???Nakonec nam za 50 let budou tvrdit,ze chteji z kusu uzemi CR udelat MUSLIMSKEJ STAT.Jako s Kosovem.Jedina moznost je ze se nepovoli stavet mesity to je ale otazka na obecni urady.Pokud lide na uradech sounalezi s krestanskou kulturou tak by neco takoveho meli uz od pocatku zarazit.Ten napad na udrzeni duchodoveho systemu fungovat nebude!!!
Perfektní občané, , 10.12.2011 11:47:13
EU to má vymyšlené muslimové dělají jenom to, co jim řeknou v mešitě. Takže stačí mít na své straně cápky v mešiách a máte 56 mil. perfektních občanů.. :)
EU, , 9.12.2011 20:16:27
všechny kdo podepsali takovouto smlouvu, by měli ve svých zemích pověsit za vlastizradu.
nééééééé!!!!!!!!!!!!, , 28.11.2011 18:13:46
neházejme je do jednoho pytle... hodíme je někam, odkud se už nedostanou
landa, , 26.11.2011 15:10:39
nezbláznil jsem se,ale můj dům, můj hrad, a v mé zemi MUSÍ
PLATIT naše zákony.Zákon šaría ať nechají doma i s mešitami.
Jinak to dopadne dle modelu - tatatatatata a někdy i víc....
Nikdy, , 24.11.2011 22:12:57
Takže musilmové imigrujou a já budu muset emigrovat! Po staletí sme s nima bojovali aby nepřitáhli do evropy a teď sou tady ještě vítáni. Kurva zamyslete se vy debilní politici, až začnou atentáty jeden za druhým....
Re:Nikdy, , 25.11.2011 11:36:58
Honzo asi te zklamu. Nemas kam utect. Vsude je to to same, ne-li horsi.
Honza :)
Re:Nikdy, , 25.11.2011 12:03:57
tak todle je fakt už moc ať už jdou do piče prasata vyžraný zasraný todle je fakt děs jakýho idiota napadlo se přidat do EU to by mě fakt zajímalo
Bližší košile než kabát, , 24.11.2011 21:02:35
Přiznejme si to, pomalu ale jistě přenecháváme Evropu jinému etniku. Není už doba daleko, kdy kdy budeme ve své zemi jen tolerováni. Cizí etnika na rozdíl od našeho budovaného tisíce let je utlumováno. Dokonce má cizí všestrannou podporu v expanzi nepochopitelných evropských samolikvidačních zákonech.
Re:Bližší košile než kabát, , 13.12.2011 12:50:47
Omyl, tihle zmr.. nás tolerovat rozhodně nebudou. Nejsou blbí jako my.
Do prdele..., , 24.11.2011 20:29:30
Lituji naše děti a vnoučata...Ta pakáž muslimská jednou ovládne celý svět ale to já už budu dávno pod drnem - naštěstí.
Už se těšte na obřízku!!!, , 6.10.2011 13:08:35
A začal bych u poslanců EU a pak u všech u všech,kteří hlasovali pro vstup do EU.Chechecheééé...
jistene, , 6.10.2011 11:55:07
V případě že 27 států má přijmout 56 mega běženců během 30 let a jde vesměs o mladé rychle se množící, což může v cíli být i nárust kolem 62 mil. muslimů je zde pro nás zničující východisko. To jest, v naší zemi lze očekávat během 30 let nárust teoreticky 2,4 mil mladé muslimské generace . Což může být v české zemi se všemi menšinami a poklesem porodnosti i kolem 40 % původního českého obyvatelstva. Myslím že by bylo vhodné zavčasu postavit Všechny presidenty,všechny premiéry , ministry a jejich poradce před soud a obvinit z genocidy českého národa. Vážení V roce 2241. 17. 11. bude pohřeb posledního čecha a ten se bude jmenovat YOKO NGUJEN LI NOWAK.
Re:jistene, , 15.10.2011 15:37:05
Yoko Nguyeni jsou budhisti a ne muslimové. To jsou spíše Mohamedi, Hasanové, Ali apod.
mne by zajimal jak by nam je EU zde prosadila kdyby ČR byla proti. to jsem teda zvedav.!, , 6.10.2011 10:46:21
zalezi to jenom na vlade aby se neposrala s EU!
dalsi skvostny napad, , 15.9.2011 10:25:37
Ano, spravna cesta z ekomicko systemove krize EU. Nnase republika se neni schopna vyporadat s bandou neprizpusobyvych obcanu, ktere se snazime integrovat uz nekolik desetileti a ted si sem jako lek na duchody nastehujeme dalsi. Pokid EU chce takto resit duchody tak by rychle mela vymyslet co bude delat s nezamestnanosti ktera je mezirocne neco okolo10% takze se priliv dalsich nefachcenku jen zvysi. Bravo
Re:dalsi skvostny napad, , 25.11.2011 10:38:30
no ja uz se docela tesim az bude v cechach sedesat procent cechu ti ostatni mohamedani aspon se budou cesi krotit ve svejch rasystickejch projevech oni nejsou jako romove tam zmlatite jednoho a voni vam vypalej barak pri nejlepsim aspon zmlatej celou rodinu i s detma potom budete rikat zlati cigani,nejlepsi jsou z tech mohamedanu kurdove ti me pripadaj ze nemaj mozek a potom pakistanci ti zase nenechaj na svou rodinu sahnout ti jsou take vypatlanci, ja ziji v UK uz osm let tak uz jsem poznal co to jsou zac.
Re:dalsi skvostny napad, , 11.3.2012 0:35:41
když seš tak chytrej tak se vrať a bojuj za to aby to u nás nedopadlo jako v UK.15.3.2012 máš první možnost s tím něco udělat!!A neschovávat se za kanálem až to ti druzí vyřeší!!Jestli ty nejsi už těch přičmoudlíků strejda ,když nám přeješ takovýhle věci!!!Nebo spíš seš vlastizrádce a to se radši ani nevracej!!Pošpinil bys památku všech těch co bojovali za války na východní i západní fronťě!Ty taky odešli z domova ,ale proto, aby se vrátili se zbraní v ruce!!!
Zatracená EU, už aby se rozpadla!!!, , 17.8.2011 12:25:24
No to snad ne!!!!!!!!!!!!!!! V příštích volbách volim DSSS. Kašlu na naše liberální vlastizrádný politiky. Jako kdybychom tu neměly už tak dost problémů s cikánama!!!! Bude to tu vypadat jak v Londýně nebo na předměstí Paříže.
Re:Zatracená EU, už aby se rozpadla!!!, , 20.8.2011 19:47:31
jak muzes srovnavat cikany s arabama ty hovado. To mam tak rad takovy primitivy. Ja ziju v Londyne a vypada to tady uplne normalne pro tvou informaci, ziju uz par let ve ctvrti primo mezi muslimama a i pracuju u pakistance v restauraci, jsou to slusny lidi. vite kolik je miliard muslimu na svete? a kolik z nich je teroristu? 99% jsou normalni lidi, normalni rodiny.
Re:Zatracená EU, už aby se rozpadla!!!, , 7.12.2011 22:48:37
jenomže nepoznáš, kdo z nich je atentátník a kdy tu doma vyrobenou bombu odpálí, v tom je ten problém....
Re:Zatracená EU, už aby se rozpadla!!!, , 27.10.2011 15:34:49
Také že Londýn výpada jako žumpa. Špina, jen barevné, bílá populace pouze v City, kde se dokonce z metra smí vystoupit pouze pokud jeden má spesialní VIP jizdenku. Jo, další bílé jsem viděla v Greenwich, tam opravdu nepouštějí mezi sebou ano evropské zaměstnance
Re:Zatracená EU, už aby se rozpadla!!!, , 28.9.2011 15:51:35
tím si krm doma mámu šašku multihulváte !
bydlel jsem v bristolu a bylo to tak 50/50 slušný vs hovada !
Ozzy: zadny pracuji muslim? co kecas!, , 16.8.2011 18:29:30
Na tohle musim reagovat, nevim v jakym meste zijes, ja ziju 8 let v UK, delam v obrovskem sklade s 600 lidmi, 25% z toho jsou muslimove(hlavne pakistanci-i zenske, bengalci, arabove ze sev. afriky, cernosi-muslimove atd.) Muj manzel-muslim, maka v UK uz deset let, ve fabrikach, a nikdy zadny davky nebral. Trosku mas asi halucinace... Znam spoustu muslimu a vetsina z nich maka, nevim jak jsi na to prisel. Zato z Cech znam spoustu linych lidi, co berou socky a vyhovuje jim to. Tak si neber muslimy do huby, pletes si jabka a hrusky, nabozenstvi, narodnost, jak vlastne podle tebe vypada muslim? :), eventualne jak jsi to poznal ze nikdo z nich neni muslim? Ja znam totiz i bile muslimy a vubec neni poznat ze vyznavaji islam... O nas se mezi anglicanama zase traduje, ze se my z vychodu nemyjeme a ze krademe, anglicani nas nesnasi, spousta cechu tu taky zije jako socky...
Re:Ozzy: zadny pracuji muslim? co kecas!, , 12.12.2011 19:54:27
Domnívám se, že Ozzyho znám osobně z Potlachu (dej té zaniklé stránce webový pánbu věčnou slávu). A proto budu věřit spíš jemu, než nanynce, která žije s muslimem. Ta je možná umytá, ale naprosto vymytá. A ze zkušenosti vím, o čem mluvím, mám dvě české kamarádky, které považovaly (v různém časovém období a každá s jiným) za dobrý nápad žít s muslimem a pak, po přibližně roce a půl tzv. vztahu vystřízlivěly z představy, jak jsou ti jejich "partneři" skvělí, tolerantní, jak jim udělají, co na očích vidí a jak je respektují jako lidské osobnosti... Ty ostaní, co říkají totéž, neznám osobně, ale jejich sdílené zkušenosti věřím. Přeji příjemné probuzení.
Ale třeba jsi zaslepená subinka, které to bude vyhovovat... A nebo (až něco v intencích středoevropské relativně volné výchovy zkusíš na svého páníčka) se dočteme nějakou krátkou noticku v černé kronice, ale to spíš ne - o těchto věcech se veřejně nemluví, protože to se přece nehodí, říkat, jak to doopravdy je...
Re:Ozzy: zadny pracuji muslim? co kecas!, , 28.9.2011 15:53:35
nemyješ se možná sama ty negrofilní ....
Pracující muslim?, , 7.8.2011 15:31:22
Žiji v UK už 6 let, ale zatím jsem ani v jednom skladu nabo fabrice neviděl ani jednoho pracujícího muslima. Zato většina malých obchůdků je v majetku muslimů.To jak platí daně je asi bez diskuse.... Většina jich jen čeká na soc. dávky a to jim vyhovuje.
Re:Pracující muslim?Souhlas OZZY!!!, , 12.12.2011 21:05:22
Ja byl dokonce pred 5 lety svedkem muslimske demonstrace.Sel z nich doprcic strach.Toho jejich vudce Britove nakonec vyhostily.To co si dovoluji v Evrope by krestan v jejich zemich nerozchodil.Ty antisemitske transparenty proti krestanum byli i v CR tisku.Priklady jsou zname.G.Bushe jsem nemusel ani jeho politiku,ale trefil se kdyz je nazval islamskymi fasisty!!!
Postřeh z Čech.............., , 17.7.2011 14:39:36
Ono je jednoduché udělat statistiku oporodnosti Českého národa,ale nikde není řečeno,jestli ty děti budou mít střechu
nad hlavou a ti rodiče je budou mít čím nakrmit.Při ztrátě
zaměstnání se rodiče mohou dostat do neschopnosti platit nájemné,energie a podobné poplatky.Potom přijde exekutor a
rodina je na ulici.Děti se následně pošlou do ústavu.Nejnovější úvaha jak rodiny ještě více okrást je návrh platit denně až 150 korun za pobyt v tomto zařízení.
Velmi často jsou ve sdělovacích prostředcích zprávy,jak v
našich nemocnicích jsou zdarma operovány děti,ale i dospělí jiných států a jak je o tyto pacienty následně postaráno i s celou rodinou jako doprovod,ale na naše děti se musí občané při složitějších operacích skládat a obyčejné očkování si musí
rodiče platit sami. Lze se potom divit tomu,že za současného stavu porodnost klesá?
Re:Postřeh z Čech.............., , 11.3.2012 0:54:40
s tím souhlasím !je tady u nás bordel a proto 12.3.2012 máme možnost se citelněji k naší budoucnosti vyjádřit!!!
Jsme stále Česká Republika???????, , 24.6.2011 16:56:50
Pomalu začínám věřit ,že v r.2012 bude konec světa ,ale pro nás čehcy. Stát se diví ,že je úbytek čechů ,když pro ně nic nedělá??? Všichni jsou přednější než vlastní lidé a tak všichni odcházejí za lepším ven ,a proto to tu bude jen samí cizinec ,k těm se vláda chová příznivěji a měla by se taky naše republika přejmenovat na ........ ,ať si každý doplní sám. Já bych řekla ODPADKOVEJ KOŠ
Je jen jediná možnost!, , 23.6.2011 22:14:14
Existuje pouze jediná možnost, jak tomuhle zabránit. Musíme se začít mnohem více množit! Všichni tu nadáváme jak nás někdo zaplavuje a vytlačuje, ale přitom si za to z části můžeme sami. Dneska málokdo stojí o rodinu a dětí se rodí málo. Já to chápu, já se taky do toho neženu. užíváme si svoje pohodlné životy, dbáme hlavně na to užívat si, nebo dělat kariéru. Ale ono se to lehce řekne, množit se a vychovávat hodně dětí.
Re:Je jen jediná možnost!, , 24.6.2011 17:04:35
Ale to taky není pravda,já jsem žena na mateřské a před tím jsem pracovala,ale v dnešní době je dítě dost finanční zátěž a jelikož jste pracoval a máte pracujícího muže nikdo Vám nic nedá a vše i očkování si hradíte sám nikdo Vám nic nedá ,ale kdybych byla např........ ,tak mám na vše nárok ,je to taky tím ,jak se stát chová k čechům a jejich potomkům ...........
Re:Je jen jediná možnost!, , 9.8.2011 17:01:00
V dnešní době je dítě finanční zátěž? Zajímavý názor. Moje maminka je ze 6 dětí a otec ze 7 dětí. Nic než bídu a nouzi nepoznali. Přežili 2 světové války a měnové reformy. Neměli televizu, satelit, počítač, mobil, auto a jedno dítě jako máme my, měli pole, zahradu, dobytek a dřinu od rána do večera. Pracovitější a skromnější lidi jsem nepoznala. A takových bylo hodně. Už nežijou, často si na ně vzpomínám a myslím si, že jsme hodně rozedřená generace, která má plnou hubu svých práv. Co se týče multikulti, je to blbost, protože jsme příliš nesnášenliví na to, abychom dokázali žít v klidu vedle sebe. Nejsme zralí.
Re:Je jen jediná možnost!, , 24.6.2011 8:26:23
Naprosto souhlasím, ale problém je v uživení rodiny, my si na to musíme vydřít a oni dostanou na vše podporu. Kdo z normálních Čechů nadělá kupu dětí a nechá je, ať se o sebe postarají a sám si užívá z peněz podpory? Je to bohužel už tak nastavené. Nedělá mě problém uznat ty co pracují, ale proč musím podporovat tak vysokými částkami z výdělku, ty kteří nechtějí a nemusí nic dělat? A běda, kdybych ty poníze neodvedl. Potom je problém si normálně zařídit jako mladá rodina bydlení a uživení více dětí. Připadá mi to po tom neustálém zdražování a zvyšování daní jako cílené potlačení porodnosti a vůbec naše omezování, aby získali převahu přistěhovalci a ostatní nepřizpůsobiví. A dále je vše nastaveno tak, že si musím užívat do 30-35 let - mít děti je out - a potom je to už u některých i problém ty děti mít. Ale dnes je to už stejně vše ztracené.
..., , 23.6.2011 21:49:37
Za chvíli se džihád dostane i k nám a mudžáhidi nás, pro dobro a obranu islámu, začnou podřezávat a střílet... To bude teprv sranda. Allah akbar!
Re:..., , 16.8.2011 18:56:15
Mne muslimove nevadi, pokud se budou v moji zemi slusne chovat. Zacinam cim dal tim vice vnimat xenofobii a rasismus v Cesku a je mi z toho zle. Medialni masaz dela sve, blbec se diky tomu jeste vetsim blbcem stava... Vetsina z vas co tu komentujete ani osobne zadne muslimy neznate, jen z TV zprav. To je smutne. Vetsina muslimu jsou uplne normalni lidi, extremisti a nasilnici se najdou vsude, v kazde spolecnosti/zemi/rase...
Re:..., , 11.3.2012 1:21:12
mě je padesát čtyři a něco jsem už zažil na montážích po evropě a začínají mě čím dál víc vadit Ti co jim to nevadí!!!
Re:..., , 25.11.2011 11:08:25
Chci jen reagovat na to ze je to pravda jsou uplne normalni ale pokud takoveho cloveka jen slovne napadnes tak mas smulu proto ze oni ucej od narozeni svoje potomstvo ze jen oni jsou nejlepsi a ostatni jsou spina podle toho se take tak chovaj nemaj radi neverici pokud takovemu reknes ze neveris v boha tak stebou opovrhuje a da ti to patricnim spusobem najevo chci tim jen rict ze takovej clovek neuvazuje podle nas evropanu normalne ja jsem rom a verim tomu ze pokud se do CR nastehujou jen 100 000 takovejch trba kurdu tak cesi poznaj co to je mit porad obavu z toho jestli treba nejak neurazil nekoho znich proto ze urazkou uz je jen to ze kdyz pujde jejich zena po chodniku a chlap ji neuvolni at projde tak uz ji tim urazil a muze cekat od ni nebo manzela razne ponauceni o chovani k zenam mohamedanu.
Plot, , 23.6.2011 19:14:35
Bylo by za potřeba postavit plot kolem hranic, jako to bylo dřív. Na celnice postavit členy DS a byl by klid.
Re:Plot, , 11.3.2012 1:26:16
Sem pro volný pohyb přes hranice ale jen mimo ostnatý drát a minová pole!!
EU, , 23.6.2011 18:01:48
Tak, ted si můzou sypat vsichni popel na hlavu, ti kteri se nechali zblbnout politikama pro vstup do eu. Prestante verit to co říkaji v televizi (bohuzel aji CT) kterou si kazdy z nas plati. Je to prostredek akorat na oblbnuti lidi (schvalne kolik z vas uvidi tuto zpravu v televizi?) myslim ze nikdo :-)
si dělaj srandu ne, , 23.6.2011 17:13:06
To snad nemyslí vážně! Co s tou pak.áží tady budeme dělat?
Stačí nám modrá rakovina, a kdyby ještě musli.mové se k tomu přidali, tak je po nás.
Tohle skončí zase jedině válkou, , 18.6.2011 11:23:57
EU dělá všechno proto, aby se ze mě stal "radikál a extrémista", jak si současný systém dovolí nazývat lidi, kteří brání svoji zemi a kulturu.
Re:Tohle skončí zase jedině válkou, , 25.11.2011 10:58:19
Zacal bych komentar politicky inkorektni vetou ale tu si necham pro sebe :-D Mas pravdu. Tato situace prispeje k radiaklizaci obyvatelstva a obcvanskym nepokojum. Myslim tim skutecnou radikalizaci, ne to co se tim nyni nazyva. Je mi na bliti z toho, jak je kazdy kdo vyjadri svuj nesouhlas oznacovan za extremistu atd...Jednou k tomu ale dojde. Je jich tu uz opravdu hodne a tohle proste muze zkoncit obcanskou valkou..To by bylo horsi nez kdyby byla "konvencni" valka..
Re:Islam, , 20.6.2011 23:07:33
Souhlas já také.Nebudu čekat až tahle verbež ovládne celou Evropu.STOP ISLÁMU
No to sme dopadli,, , 24.5.2011 18:39:45
keď chcú do našich krajín naťahať lacnú pracovnú silu. Akože nemám nič proti Moslimom pokiaľ žijú v mojej krajine a sú v nej prispôsobený,prídu ako zahraničný študenti,naučia sa jazyk a uznávajú náš štíl života, ale keď vidím napr. bandu imigrantov poberať sociálne dávky tak toto je príliš.
Zase To neprehanet, , 20.4.2011 15:40:11
Ono cesko neni svate a to nebude ani amerika ale proste Nekteri jsou cechacci jiny jsou normalni cesi jiny jsou vlastenci proste tohle je fakt na streleni vetsina lidi nadava aniz by neco sama proti tomu udelala at nadava ten co se aspon o neco pokusil
jinak hodne stesti lidi s tou amerikou
Re:dr, , 23.6.2011 17:16:40
Islam, stay there. Islam .............................. can..cer
Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 3.4.2011 13:03:30
Megan, naprosto s tebou souhlasím!!!! lidi tady jsou small minded a většina z nich nikdy nebude mít žádný větší cíl!!!!
taky jsem moc rád, že už brzo odjedu do zahraničí za prací a studiem a udělám vše proto,abych tam už mohl natrvalo zůstat!!!!!
Re:Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 7.8.2011 10:14:49
A takovým "vtipem" je i to, že pokud se chceme tomuto vyhnout odcestováním do zahraničí, musíme mířit převážně jen do Asie...
Re:Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 7.8.2011 10:12:55
Vždyť je to pravda. Tady se děje tolik věcí (zcela otevřená korupce ve vládě, stanovení dalších a dalších poplatků, větší dph atp., snižují se mzdy) a my nic. My si necháme ... na hlavu jen proto - vlastně ani nevím proč. Vždyť na splacení jen úroků ze státního dluhu se ročně dává sedmdesát miliard. A kolik se slibuje vybrat těmito těmito poplatky, vyšším dph atp? Ani ne čtvrtina z toho co platíme jen na úrocích ze státního dluhu. Tento systém je dál neudržitelný. Každý to cítí, ale nikdo nic nedělá.
http://www.youtube.com/watch?v=99dnMzexVGE
Re:Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 23.6.2011 22:07:37
Klidně vypadni, bez namyšlenejch a přechytralejch trotlů nám bude líp.
Re:Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 23.6.2011 17:18:17
Přeji hodně štěstí a už se nevrcej.
Re:Naprosto s tebou souhlasím!!!!, , 29.5.2011 6:52:04
tak už vypadni a neotravuj český lid
Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 3.4.2011 12:58:18
Nikdo v této pitomé zemi neuvažuje jaké možnosti mladí lidé mají, cestováním, studováním a prací v cizích zemích, kde se naučí mnohem více než v tété pitomé zemi!!!!! Všichni jen chtějí atˇ se tady ta pitomá země zase uzavře před okolním světem!!!! Opravdu, z těchto lidí je my na blití!!!!
Vše potvrzuje jen to co si o Češích svět myslí, malí chudáčkové s malou myslí!!!! Jsem strašně ráda, že už brzo se zbavím tohoto pitoméhé českého občanství a stanu se pravým americkým občanem, protože český národ je k politování!!!! Navždy zůstane malými čecháčky,kterým se celý svět jen směje!!!!
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 11.3.2012 1:43:50
Švýcarsko není v unii a je snad uzavřenou zemí!!!!!dělá se mě z vlastizrádců na blití!!!A nastěhuj se třeba k americko mexickým hranicím ať si užiješ svobody!a dej si pozor ať tvé děti ve škole nezastřelí nějakej zamindrákovanej amík spolužák!!
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 25.11.2011 10:46:34
Vy vypadate na dalsi ovci, ktera podlehla utoku propagandy. Vy si berete do ust zemi, za niz nasi dedove a pradedove umirali a branili ji v bojich. Ti, kdoz bojovali, bojovali proto, abychom tu my mohli zit ve SVE zemi a ne v nejakem evropskem svazu socialistickych republik. Nase zem neni velika rozlohou, ale lidmi, kteri z ni pochazeji. Kdyz se na to podivam nikoliv z ekonomickeho hlewdiska: Spoustu lidi u nas a nejen u nas nema praci. A markozy sem chce stehovat miliony arabacu? Proc? Protoze si tim zajistuji sve levicove volice, proto. Kdyz se na to podivam z ekonomickeho hlediska. EU nas dotuje nemalymi castkami, avsak podstatne vice nas stoji to jejich planovane hospodarstvi (kolik nase zem ma a muze vyprodukovat). Pokud si to nepamatujete, takto to bylo padesat let za bolsevika a v celem vychodnim bloku. 50 let nam reklo, ze to fungovat nemuze, nikdo se vsak nepoucil! Dale tu mame tu zasranou evropskou "ekologickou" vyrobu elektricke energie fotovoltaickymi panely. Ta nas stala uz nekolik set miliard!!! Nejen ze je to k nicemu protoze to destabilizuje sit a zamoruje pudu kumulativnimi jedy, ale navic u nas nestavi ten bordel nikdo jiny nez zahranicni investori(prispevky statu-nase penize jdou do zahranici). Nikdo se ani nepoucil, ze kdyz polezeme do prdele nejakemu uskupeni, budou si s nama vytirat prdel (jako nyni). Evropsha uhnije, je jen dalsi sovetsky svaz, ktery svoji politikou prispeje k tomu, ze nakonec zahubi sam sebe. Abych pravdu rekl, tak pokud vubec sledujete co se deje, tak kazde to jeji tzv protikrizove opatreni tu krizi v zasade vyvolava. Jeste neudelali nic spravne. Vazte tedy slova dobre a priste si nejdrive zjistete relevantni informace (nikoliv z televize nova atd),nez zacnete blbe kvakat! Pokud ani pan nezmenite nazor pak mi nezbyva nez vam podekovat, ze odsud odejdete sama. Nikdo vas tu nedrzi a s takovymi nazory ani nechce.
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 10.8.2011 2:04:40
ty budeš dobrá nána, moc koukáš na americký filmy asi. Já jsem žila opravdu na různých místec světa a nikam se stěhovat rozhodně nehodlám. ČR je nejlepší - lidi tu maj smysl pro humor, pivo je levnější než voda, politická situace je relativně stabilní (vím co namítnete, ale nikde to není lepší), úroveň vzdělání je vysoká, zdravotnictví a školy jsou tu více méně zdarma, točí se tu výborné filmy a existuje relativně malá šance přírodních katastrof (max povodně a nově tornáda koukám). Řekněmě, že na každejch 100 000 lidí se rodí jeden génius. V USA je 309 mil obyvatel. ČR má 10 mil a i přesto - chtěla jsem uvést příklady úžasných Čechů, ale v hlavě mi vybuchl takový vodopád jmen, že nechci na nikoho zapomenout, ale vem si, že i Forman v USA svou vlast propaguje a mluví doma česky. Po Evropě si před EU mohla cestovat taky bez problémů, tak nevím co to tu plácáš - di si dát hamburgra a pust si ktomu lady gagu, třeba tě to uklidní
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 8.8.2011 11:45:25
No ty jsi dobrá trubka! Je mi z toho na blití. Kvůli takovým nám hrozí problémy popsané v článku.
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 23.6.2011 18:14:42
z takových lidí jako seš ty je mi na zblití, pořádně se nad sebou zamysli
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 23.6.2011 15:36:46
zvanis picoviny... zadny svet se cechum nesmeje, to se ti jenom zasekla koule, co nosis na krku... :D
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 29.5.2011 6:53:15
jseš ubohá kráva s vymytym mozkem a hlavně už vypadni někam jinam
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 8.5.2011 16:10:14
zvlastni, vetsina lidi vi, ze politika EU je levicova, az to dojde i Vam, prestante rvat a dejte vedet. btw tu ameriku Vam moc preju:) tak chytre lidi jako ty tam maji na zametani chodniku.
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 3.4.2011 15:26:26
Umíte číst? Kde v tomhle článku vidíte výzvu na vystoupení z EU (Lidí co tohle chtějí je v Čr menšina)? Pokud vím tak tento článek píše o plánu imigrace muslimů(Cizí kultury, odporující našemu pojetí svobody, která se taktéž velice rychle šíří i v té vaší Americe), ne o nějakém uzavření před okolním světem. Hlavně nechápu tu vaši nenávist k zemi, ve které jste vyrůstala. Když jste znechucená, či znuděná ze svého života neobviňujte náš národ, můžete si za to jenom vy sama. jinak nevšiml jsem si, že by tato země byla "pitomá", nebo že by jsme byli "chudáčkové".(Což jste snad napsala bez delšího přemýšlení.) ... Když máte možnost cestovat,nebo studovat v jiných zemích. Nemáte být ráda za tuto možnost? Nebo raději si stěžovat na stát, který vám tu možnost dává? Příště doporučuji zapřemýšlet nad svými výroky. Přeji v Americe hodně štěstí uvidíte, jak skvělá oproti Čr bude.
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 29.5.2011 6:56:10
typický případ mladých idiotů s vymytym mozkem potřebujou si nabít venku držku a změní názor ale možná už jsou tak dokonale zpracovaní,že na to nepřijdou nikdy
Re:Ti , kteří chtějí vystoupení z EU jsou hnusní komunisti!!!!, , 9.8.2011 15:39:48
Nabijou nenabijou, nakonec budou u muslimaka prodavat pizzu za par drobnejch a bude se citit svetove. Jak malo nekterym staci ke stesti.
Rozpad Říše římské započal povolenou imigrací Germánů, , 28.3.2011 22:50:20
následně Germáni odtrhli svá území a vyhlásili svá království
Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 10.3.2011 1:44:02
schopen prodat i celou zemi do otroctvi.
Re:Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 5.6.2011 14:51:32
Zajímavé, že vůdčí frakcí v EU jsou SOCIALISTÉ...čili levičáci, kteří mají mnohem dále k onomu kapitalistovi, a přesto razí tuto myšlenku imigrace, zajímavé, že?!...Sám Barroso je bývalej portugalskej komunista...Zkuste si napřed něco zjistit, než se tu budete veřejně ztrapňovat...Pravicové frakce v EU žádají alespoň nějaké staré dobré záruky vlastní svrchovanosti...ale hleďme, socialisté to všecko naprosto s klidem ignorují a razí svoji vizi...proto EU tak nápadně čím dál víc připomíná kolos podobný SSSR...
Re:Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 23.6.2011 22:18:25
To máš uplně jedno, jestli to byl, nebo je socialista, či komunista. Soudruh podnikatel jako soudruh podnikatel.
Re:Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 23.6.2011 22:06:00
Muslimové nemají v Evropě co pohledávat! Z historických důvodů i z důvodu jejich odlišné kultury, která je přímo s křesťanskou kulturou v konfliktu. Evropa by měla být více semknutá a hlavně silná. Jen semknutá Evropa může být ekonomicky mocná a může svým občanům poskytnout relativní bezpečí a blahobyt. Chce to rozumně hospodařit. Ne si sežrat dnes všechno, co máte na zítřek. :-D
To že dochází k úbytku obyvatelstva je dáno právě průběžným systémem v kombinaci s s tržním hospodářstvím. Mladí lidé si nezakládají rodiny proto, že mají existenční obavy. Proč mají existenční obavy? Protože nezaměstnanost systémový bič, kterým se zastrašují masy. Léčba? Politicky sjednotit Evropu a pak celé ten vyk*rvené židovské bordel znárodnit. Tak aby výsledek naší práce patřil všem. Ne jenom těm ku*vám na okraji měst v milionářských čtvrtích!
Re:Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 23.6.2011 21:31:46
V kolosu SSSR se žilo obyčejným lidem celkem dobře. (po Stalinovi samozřejmě ) No a za Brežněva přímo královsky. Chleba a Vodky bylo dostatek.
Re:Kdo chce muslimizaci? No preci KAPITALISTA jenz je pro svuj osobni zisk, , 29.5.2011 6:56:56
přesně tak-nazval bych to vlastizradou
Je třeba říci dost, , 20.2.2011 10:14:40
Již delší dobu sleduji počínání představitelů EU a nemohu se zbavit dojmu, že totálně zblbli a jako vůdcové staré Evropy zcela zklamali. To si myslí, že muslimové budou v EU pro nás pracovat? Naprosto chybná dedukce. Jsou to jen další sociální vyžírači jak se můžeme denně přesvědčovat, kdo že z Afriky a jiných zemí do Evropy utíká. Je třeba zarazit ty Barosy a další, kteří chtějí svými hloupoučkými nápady zcela zlikvidovat západní civilizaci apřivést Evropu na kraj bídy.
Re:Je třeba říci dost, , 20.2.2011 12:17:36
Ano, za multikulturalismem - který představuje pouhý přechod k jinému, islámskému monokulturalismu a je řízenou sebevraždou evropské civilizace - stojí často i přímí potomci původních Leninových bolševiků. (Viz jen současného šéfa britských labouristů Milibanda, jehož děd byl politrukem Rudé armády!!!)Stejně tak i neomarxističtí představitelé tzv. Frankfurtské školy kritického myšlení (Marcuse, Adorno atd.), kteří před Hitlerem emigrovali do USA a učinili z elitních amerických univerzit hnízdo marxismu! Odtud kromě ideologie multikulti (jako "pomsta evropské civilizaci"), pocházejí i všechny ony další levičácké nesmysly jako pozitivní diskriminace, pozitivní rasismus, politicky správně myšlení (political correctness) i plán na výměnu evropského obyvatelstva prostřednictvím multikulti!
Multikulturalismus - pomsta Židů za holocaust?, , 20.2.2011 23:14:30
Mám tomu rozumět tak, že se Židé Evropanům a evropské civilizaci mstí za holocaust?
Re:Multikulturalismus - pomsta Židů za holocaust?, , 18.3.2011 16:06:47
Ne, Židé jsou na obou stranách, jako všechny národy...
Multikulturalisté - přímí dědicové Leninových bolševiků!, , 20.2.2011 9:00:11
Už jednou chtěli nenáviděnou západní civilizaci přivést k zániku komunismem! Po jeho krachu to zkoušejí realizací další levičácké utopie - multikulturalismu. Stejná sorta lidí, co za tím stojí - jak prvotní Leninovi bolševici, tak i dnešní multikulturalisté vykazují spoustu společných znaků - zapřemýšlejte!!!
Re:Multikulturalisté - přímí dědicové Leninových bolševiků!, , 20.2.2011 19:56:50
A všechny tyto realizace slabomyslných marxistických (komunismus)i neomarxistických utopií (multikulturalismus), vyžadují krev tisíců nevinných! Proto s jejich ideology i realizátory zavčas před soud!!
Zločinní projektanti výměny evropského obyvatelstva musí co nejdříve před "norimberský" soud!!, , 20.2.2011 8:22:27
Šílený a zločinný plán vyznavačů neomarxistického dogmatu o stejnosti všech lidí! Těm následky vlastního přelidnění trpících muslimských zemí se tím neuleví a neodlehčí (při známých rozplemeňovacích návycích jejich obyvatel se tato "mezera" rychle opět zaplní) a my tu v Evropě budeme mít 56 000 000 potenciálních živých bomb!! (stačí i kdyby jen zlomeček tohoto počtu souhlasil!!!)
Posviťme si na ty, kdo z pozadí řídí sebevraždu Evropy! A vyřaďme je "z provozu"!, , 20.2.2011 0:27:34
Jde v principu o řešení následků populační exploze, přelidnění a následné masové nezaměstnanosti a bídy na úkor Evropy a Evropanů! I když k tomuto přelidnění v muslimských zemích přispěla Evropa aplikací své medicíny, což tam zrušilo odvěkou rovnováhu mezi natalitou a mortalitou, není Evropa povinna muslimské populační přebytky - které budou její kulturu jako takovou eliminovat - přijímat! Musíme si uvědomit, že se u ideologů takového pojetí multi-kulti jedná o polovzdělané, marxisticko-humanisticky motivované osoby, které studovaly humanitní vědy již v době rozvratu západoevropského školství a vzdělanosti v rámci reforem po r. 1968, kdy se prudce snížila náročnost studia. Chybějí jim základní znalosti např. historie (hovořím z vlastní zkušenosti - studoval jsem v záp. Německu v 70. a 80. letech), chybí jim vědomí historické kontinuity, takže současnou situaci nejsou schopni zařadit.Studovali zkrátka podle freudovského "principu slasti" (Lustprinzip) - jen to, na co měli "chuť"!
nechceme je tu, , 9.2.2011 1:11:07
muslimove to je katastrofa pro Evropu.at se vymlati mezi sebou navzajem a nelezou do Evropy,nikdo o ne nestoji to neni rasa ale analfabeti kteri se mnozi jako krysy y z podzemi kam patri
EU je hlavně spolek fušeráckých socialistů a marxistů, , 18.1.2011 20:36:32
Přistěhovalci naše důchody nezachrání naopak budou potřebovat sociální dávky.
muslimové, , 12.12.2010 12:42:47
nikdo s těch nových "buditelů" nepochopil,že nastupuje tak zvaná nám známá pátá kolona,jen opravdový zaprodanec to může prosazovat.
Okamžitě vystoupit z EU, , 24.10.2010 14:09:55
protože to je jediná záchrana před totálním zničením celé Evropy. Ti zabedněnci v EU si přisvojují práva, která jim nenáleží. Nebo že by někdo chtěl muslimům pomoci dobýt území, která se jim nepovedlo dobýt při vražedných válkách? Na co máme naše armády? Budou se nečinně dívat, jak muslimové obsazují jeden stát za druhým?
Re:Okamžitě vystoupit z EU, , 6.12.2010 10:44:35
Jediná záchrana je rozpad EU,protože pochybuju silně,že naše vládní garnitura by tento krok udělala sama.Bylo by třeba uspořádat referendum k tomu,kolik našich občanů chce nadále setrvat v EU,podobně,jako bylo referendum pro vstup do EU.K tomu se však naše vláda též neodhodlá,už dnes je jasné,že by to nedopadlo pro EU dobře.Spoléhám se tedy jen už na finanční krizi,která postihla pomalu už celou eurozónu a která tu "práci" vykoná i bez referend.Jedině rozpad EU zabrání též i islamizaci Evropy a přílivu islámských emigrantů.
Re:Okamžitě vystoupit z EU, , 10.11.2010 14:50:11
zaostali lide nemaji co delat v evrope lepe receno mezi modernimi lidmi. islam se rozsiruje velice rychle, jak se jim neco prestane libit zacinaji si delat naroky a nasazovat zakony v cizich statech, islam je nebezpeci tak velke ze si nikdo neuvedomuje co to muze zpusobit. ve francii zakazali ty nemozne zavoje co rakryva i tvar a a islamsti terroriste vyhrozuji ted francii ze at tento zakon zrusi at je burka legalni nebo budou krute atentaty. jestli je sem budem tahat i nadale do evropy budete videt jak s nami zatoci, moderni clovek se zaostalcem si nikdy nebude rozumet, a to chcete aby treba ceske holky nosili ty same hadry jako muslimky? dokazete si to prestavit? terminator souhlasim s tebou; no snad nedojde k tomu ceho se vseci obavaji nebo to jinak radsi odjedu z evropy na nejake ostrov a budu louskat kokosy s domorodcama, ja sem zasadne proti islamu ja vim o cem mluvim ja o tom vim opravdu hodne . kdyz uz radsi ty cikanky to sou aspon krestani.
Jací to tupci řídí EU, , 12.10.2010 14:20:56
to jsou předpoklady 8letého dítěte, že tu budou přistěhovalci pěkně pracovat a slušně se chovat :-/
nesouhlasím, , 24.9.2010 16:17:24
Muslimové, ať si žijí ve své zemi, po svém, zde mezi námi se musí přizpůsobit nám, mi je nezvali, tak ať se chovají jako hosté v cizí zemi, my jsme křesťané a nepřejeme si jejich víru.Ať se vrátí do své vlasti a nikdo nám je nevnucuje!!!!!!
VYSTOUPIT z EU !!!!!!!.
Korán 4.89 (překlad I. Houdek 1972 - používají jej i čeští muslimové - http://www.poznejkoran.cz/koran/hledej/), , 15.9.2010 9:50:30
A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky !!!
Přijďte diskutovat o Islámu !, , 15.9.2010 9:47:15
http://www.facebook.com/pages/Islam-v-Ceske-republice-nechceme/120236192937 !!!
Budoucnost naších děti bude pod Islamem., , 15.9.2010 3:18:50
Hitler když nastupoval měl smiřlivou a umirněnou tvář.To byl začátek.Pak to skončilo 30 až 50 miliony mrtvými křesťany.A co dělá IRAN,vyhrožuje likvidací statu a národu.Plně souhlasíme s komentáří pani Bobošikové.Podívejme se do Německá i jiných zemí včetně USA Jaké už tam mají problémy s mešitami i muslímy.Poláci mají s historie skušeností s Osmany(Turky).Schválení mešity u nás je začátek otroctví.Protože jejich kněží neustálé rozpoutavájí nenávist,nepřatelství a války.Toto je jejich svatá nenávist k západnímu světu.Kdo stím souhlasí je skutečný pokrytec a Karierista.Ten by se měl odstěhovat do IRANU.
Jen hlupák si zve domů, , 14.9.2010 22:37:26
netolerantní jedince vyzbrojené militantní vírou. Jestli tu chtějí žít a ekonomicky parazitovat, tak by měli rychle přijmout evropské normy chování.
RE: ..a kolik Vás zvedlo p.rdel když o něco šlo ..?, Julius, , 30.8.2010 8:40:42
A kolik z Vas nesouhlasi s Klausem ktery chce Turky v EU?
..a kolik Vás zvedlo p.rdel když o něco šlo ..?, , 19.8.2010 18:43:44
... Minulý rok kdy se valila jedna vlna urážek a nactiutrhání na hlavu ČR jejího prezidenta (nemusíte ho nutně milovat !!), tak nás šlo na Hrad podpořit jeho heroickou snahu nepodepsat LS asi 300 lidiček!!! Přišel mezi nás,viděl ty transparenty jako: ,,nacisti, bolševici a EU = to samé... a řekl: Všechno co tady píšete je pravda, já to jen nemohu takto oficiálně formulovat...'' Na konec děkoval za podporu a dodal: Bohužel...mělo by Vás tady být o něco víc.... bohužel..
Bylo to do breku !!! Žido-bolševici a jejich pohůnci zase sejou vítr a tentokrát to chtějí dotáhnout do úplnýho konce..až z toho začnete lidi magořit !!
Takže si zapněte TV a vyčkejte. Už jedou globalističtí vozatajové s károu plnou slizu, aby dokonali rozleptání národních států na poddajné okrsky se svými otroky !!! 3 x Hurá...
Re:..a kolik Vás zvedlo p.rdel když o něco šlo ..?, , 29.5.2011 7:00:47
naprostá pravda-lidi jsou a budou a taky byli vždy slepí
jsem rád,že se toho nedožiju!, , 18.8.2010 14:40:22
ale lituji svoje vnoučata a proto příští volby volím dělnickou stranu!!!
Re:jsem rád,že se toho nedožiju!, , 10.8.2011 2:27:31
ale dědo, copak už jste zapomněl? Je to furt do kolečka to samé - hnusní cizáci - chce to pravici, přišel hitler, tak to chtělo levici, přišli komouši, tak to taky nešlo...radikální řešení je vždy špatné
Re:jsem rád,že se toho nedožiju!, , 26.8.2010 12:06:19
tak pokud volis delnickou stranu,tak ty tvoje vnoucata taky uprimne lituju
tato řízená imigrace bude spíše okupace, , 17.8.2010 20:24:18
tady jde taky o to, že kde se sejde muslimů větší počet, snaží se diktovat životní podmínky i křesťanům - určovat oblečení, potravu, modlení, mešity a řev muezzina, zákazy obrazů a soch lidí a zvířat, povoleny jsou jen rostlinné motivy. Dovolí nám zachovat sochy Venuše, Davida, Monu Lisu nebo to zničí jako rozstříleli u nich historické sochy Buddhů ?
Re:tato řízená imigrace bude spíše okupace, , 23.9.2010 19:25:38
Velmi pěkně řečeno.
Smutné je to, že je to pravda. (
Import pracovní síly???, , 17.8.2010 18:52:16
Když si vezmu, kolik je tu lidí, kteří prostě nemají práci, nebo ani nechtejí pracovat, je mi z toho zle. Když se donutí tato verbež pracovat, bude pracovníků dost. Ne tak si tahat další verbež z východu, vlastní máme dost. No a teď se koukněme na druhou stranu mince. Kolik z Vás by dělalo, nebo dělá, za 8 - 11000 Kč čistého? Pak se nedivte, že lidi nepracují! Za takové peníze se dá živořit, ale žít? No, nemám k tomu asi nic dál. Je to trochu složitější a smutný.
Re:Import pracovní síly???, , 10.8.2011 2:30:32
pracuju nejen pro peníze, ale i osvětu duše, za 11 000 se dá žít popřípadě se vždy dá najít síla se dovzdělat (it, jazyk, škola) a dostat lepší práci - všechno de když se chce, sorry je to jen lennost
Nemám slov ..., , 12.8.2010 10:11:07
Nemůžeme se bránit EU jsme si vybraly samy, když jsme s tím souhlasily, tak nevím, proč si někdo furt stěžuje ano i já si stěžuju a je mi z této doby na nic ! Česká Republika potřebuje STALINA a nemám, tak docela náhodou pravdu ? A teď udělá Policie ČR co zavře mě za "choulostivé téma" .. Demokracie je zkorupomvaný režim, který se bojí něco říct, tohle znamená "Svoboda slova?" .. O co Karel Kryl usiloval ? O tuto "svobodu?" Asi ne .. Na stráž ...
Muslimové nejsou přínos,, , 9.8.2010 22:09:35
muslimové jsou zátěž pro každou evropskou zem. To ví v Evropě každý bílý člověk, to však znamená, že EU-politici je sem tahají schválně, aby zničili naší "bílou" civilizaci. Když si uvědomíme, že Barosso je bývalý maoista, pak to dává smysl.
Re:Muslimové nejsou přínos,, , 30.1.2011 20:04:39
Ja si myslim ,ze Barosso je promenade pinc mezi Portugal.vojakem a Mozambik.Schlampe .Je takovi pricmoudli .
Re:Muslimové nejsou přínos,, , 17.8.2010 20:51:59
zásadním krokem ke znemožnění tohoto muslimského přílivu bylo nepodepsat Lisabonskou smlouvu. Jenže Irové ji nepodepsali a tak se u nich hlasování opakovalo, až Iry unavili a ti si ten bič taky schválili. A předtím tomu říkali Evropská ústava, tu rovnou zamítli Francouzi. Tak to přejmenovali, ale pokoj nedali. Zdá se že to připravili Bildenberkové už před lety a není úniku, jen vzpoura v Evropě vedená radikálními stranami. Tady si můžeme bědovat, nadávat, to nám uleví ale nic to nezmění.
je nas vic,spojme se, , 7.8.2010 21:29:04
lidi je to hruza,historie se opakuje a tohle smrdi valkou.lisabonska smouva je podvod ,EU je podvod,pojdme se spojit a neco delat staci aby jsme nesli do prace a EU je v ....staci jen drzet spolu.Jak rikam chce to vudce!!!!!
Re:je nas vic,spojme se, , 3.4.2011 13:08:21
TY JSI TEN NEJVETSI KRETEN, KTERY TENTO STAT MUZE MIT!!!!!
JDI STRCIT HLAVU DO PISKU,TY MALEJ CESKEJ CHUDACKU!!!!BYLO BY NEJLEPSI, KDYBY JSI CHCIPNUL A NEOTRAVOVAL VZDUCH, CESKEJ KRETENE!!!!
Re:je nas vic,spojme se, , 27.4.2011 15:06:09
A co jsi ty dovolit si nadávat cizímu člověku, a jeste do Českej chudáku neznam většiho chudáka kterej zapomel na svuj vlastní narod. To pak opovrhujes vlastnámi rodiči co ti daly život. Sama si chudák a narozdíl od českýcho chudáka si jen chudák.
hahaha, , 7.8.2010 21:19:41
aspon je videt ze Hitler vedel co dela!!!!!!zidi ovladaji svet!!!!!!je nacase tomu zabranit!!!vzdyt EU nebyla ani nikym schvalena.EU nefunguje!!ale koho to zajima ze svet ovlada asi 80 lidi :D:D:D:D
Re:hahaha, , 13.8.2010 12:07:37
Jenže muslimové židy nesnáší, takže tohle není pro židy přínos. Židé muslimy v Evropě nechtějí.
naši vnuci nám budou chodit močit na hroby za naši nečinnost !, , 7.8.2010 11:52:06
imigranty z různých čungabungií namixovaný lid Evropy, bez vlasteneckých a historických kořenů je ideální pro ovládání mas v novém světovém řádu ........
Re:naši vnuci nám budou chodit močit na hroby za naši nečinnost !, , 17.8.2010 20:40:51
naši vnuci budou držet pusu, protože jich už bude menšina, není možné držet krok v porodnosti když muslim má dovoleny 4 ženy a každá má 3-7 dětí
-, , 6.8.2010 23:41:48
je to jasne na nejake spiny z bruselu su napojene zaujmove skupiny ktore maju plany ziskat imigraciou takto lacnu pracovnu silu a brutalne na tom zarobit
Eu zahájila příliv 56 milionů muslimů, , 4.8.2010 12:53:35
Hrůza pomyslet, co nás čeká. Kdo byl v Paříži ap. a viděl ten flákající se odpad Afriky ap. má představu co se bude dít. Na co je máme živit, k čemu je ještě lákat, když stejně pracovat nebudou. Je to jen fanatická zabedněná teroristická falanga, které na lidech nezáleží. Jde ji o ovládnutí světa a tímto jim EU k tomu jenom bez boje pomáhá. Naši předci s nimi bojovali, my je sem pozveme???
DSSS, , 4.8.2010 10:48:41
Tak tohle je konec evropské kultury-konec Evropy.Jediná šance jak se z toho dostat je volit Dělnickou stranu sociální spravedlnosti!!!!!
http://dsss.cz/
Re:DSSS, , 6.8.2010 13:01:09
SOUHLAS - to se přece nesmí stát, tu bezskrupulozní chátru sem pustit nesmíme, to by byl konec civilizace. Ty naši romáčci, jsou proti nim úplnej odvárek.. I já potom rozšířím řady DSSS!!!
Re:DSSS, , 12.12.2010 12:56:20
ti takzvaní romáčci se první přihlásí k nové víře.CHce to charismatického vůdce typu Le Pen ale vůdce celé EU dokud je čas,kdo nás jinak sjednotí?
Re:DSSS, , 6.8.2010 8:55:08
Naprostý souhlas - a nejen co se týče musulmanů, ještě horší je cig.nská chátra. Jenomže tenhle zpropadený národ bude jen mlátit hubou a donekonečna volit tu samou politickou sběř, která je napříč politickým spektrem okrádá a podvádí už 20 let. My si totiž nic jiného nezasloužíme.
Svobodni.cz, , 3.8.2010 22:33:36
http://www.svobodni.cz/1-nezobrazeno/86-evropa-svobodnych-statu/
zahraňte evropu, , 3.8.2010 22:11:24
Zahraňte evropu, zachraňte naší historii.
Musíme se nějak bránit, nechci aby moje děti terorizovali muslimové, aby moje dcery museli nosit šátek a neměli žádná práva....
ReZachraňte evropu, , 3.5.2011 22:43:18
Ano, jsem pro,. ale tím naším psaním nic nezachráníme.Měli bychom se nějak organizovaně bránit proti pronikání muslimů do naší společnosti.Ví někdo jak? Ráda se přidám. A nejde jenom o muslimy, ale i o další přistěhovalce z východu.Snad jen ti Vietnamci nejsou tak problémoví a snaží se živit sami.
Re:zahraňte evropu, , 3.8.2010 22:17:11
další věc, že každý muslim má nejméně 8potomků tím pádem kompletní islamizace evropy proběhne mnohem rychleji.
ven z eu, , 3.8.2010 19:29:09
zůstanou nám vůbec nějaké práva?Každý má svou zemi tak at žije tam kde se narodil
Re:ven z eu, , 6.8.2010 10:52:31
Nezůstanou budou zde platit muslimské zákony. Pokud si, žena pravděpodobně budeš musit nosit šátek.
Vystoupit z EU !!!, , 3.8.2010 19:12:46
Vystoupit z EU !!! To je mé řešení. Jinak budou rozhodovat o nás, ale bez nás.
Vystoupení z EU, , 3.8.2010 9:08:02
A nemáte pocit, že je toto celé řízené?
Neustále čtu o strárnoucí Evropě, o nízké porodnosti atd... Ale školky jsou narvané, školy také. Nějak mi to celé nehraje. Kdo dělá tyto statistiky? A z čeho získává data?
Nemohu se zbavit pocitu, že někdo s námi manipuluje a vede Evropu do dalšího válečného konfliktu.Vždyť už i francouzký prezident používá termín "národní válka".
Kdo jste byl někdy v poslední době ve Francii, musel jste vidět, že bývalá krásná země se změnila v Afriku. Všude špína, bezpečnoct na ulici - nula.A nedělejme si iluze. Do 10let to tu máme komplet stejné.
boze, , 3.8.2010 8:46:36
Jsou fakt na halvu, jak naše sociální potíže vyřeší cizinci, a co charakter Evropy který se vytvářel tisíce let, nemají trochu úctu k historii. Prospěšnější by bylo, kdyby začali mladé rodiny a ženy ve věku 20-40 let stimulovat k produkci dětí a to finančně a třeba i reklamou (jako že je to IN a cool a free jak to na tyhle lidi zabírá) Přece se za 20 let plodného věku dá vychovat 6 a více dětí.. zvládli to naše prababičky a to neměly takové vymoženosti jako my.Nejsem rasista, xenofob, náboženský fanatik, nevadí mi cizinci...ale co je moc je to je příliš... pro kulturní a genetickou výměnu (aby kultura nestagnovala, a lidstvo nezdegenerovalo) úplně stačí tak 3 % cizinců na populaci ... jinak hrozí zničení rázu daného obyvatelstva.
Etnické čištění Evropy, , 3.8.2010 8:44:35
Nechápu, jaktože Evropě chybí pracovní síla, když každé evropské město je plné lelkujících nicnedělajících bandiček přistěhovaleckých mladíků. Stačí se projít po Vídni, Paříži nebo Londýně. Není ovšem vhodné dívat se příliš pozorně, protože tyhle "pracanti" by vás mohli okrást nebo zmrzačit.
jde to do kytiček, , 3.8.2010 8:43:13
Jediná rozumná možnost je odstěhovat se z tohoto bláznivýho státu. Politici jiní nebudou, to bychom je museli všechny vzít a vyházet, vymyslet systém, podle kterého budou hodnoceni dle zásluh a nasadit tam úplně nové lidi. Pak by se možná naše situace zlepšila. Stát nás odírá kde může a dělá všechno pro to, aby si honem honem přilepšil ještě víc. Platíme jak mourovatí a stávají se z nás chudý kostelní myši. Přitom ekonomická situace se nelepší, spíš to jde do kytek. Nezaměstnanost je vysoká a oni ty daně prostě nesníží a navíc sem zvou další cizince. Proč asi mají firmy zájem o vietnamce ?Protože jim půjdou pracovat za pár šušňů. A kam jdou ty naše daně ?Ví to někdo ?Pak se sem zvou muslimové a my o tom ani nemůžeme rozhodovat..A proč lidi nevyrábí děti ?Protože si to v této posrané době stokrát rozmyslí. Všimněte si, jak vypadají děti dnešní doby. Jsou nevychované, rozmazlené, kouří..Rodiče na ně nemají čas, peníze jsou v tomto světě důležitější. Doprčic, všechno je na hlavu padlý. Proč nemá někdo nahoře rozum ?
Re:jde to do kytiček, , 30.1.2011 20:30:08
Kam se chces odstehovat ? Muslimska cholera je rozlezla po celem svete a chodi s natazenou pazourou dejte ,dejte, my tu nejsme ne praci ,ale na rozmnozovani a vy nas musite zivit . Zdegenerovana evropska "elita" nema dusevni silu se branit .Je to jamer ,ale toto homosexualni zapachajici seskupeni nas znici.
Priserne, , 3.8.2010 5:22:45
Nasi predkove po nekolik stoleti branili nase zeme pred muslimskou hrozbou a EU jejich snahu znici. Vsichni vime co je to za zlo ale tak proc ne ze pustime mezi sebe 56 milionu moznych teroristu a aspon ten konec bude rychlejsi. Jen by me zajimalo jesi by sme se pak vubec dokazali ubranit.
Římská civilizace měla stejný problém......., , 2.8.2010 22:24:42
Je opravdu až neuvěřitelné, že se lidstvo, potažmo civilizace nedokáže poučit z historie. Římská říše měla naprosto stejný problém. Roku 370 n.l., tedy 100 let před pádem Západořímské říše by dozajista nikdo neřekl, že tato civilizace tak brzy padne. A mohla za to nerozvážnost římských politiků. Naprosto nevědomky si ze svých největších nepřátel udělali spojence (tedy federáty) a umožnili jim spravovat území patřící Římu. O tomto problému co měl Řím, jak zhlediska ekonomického, tak morálního se dočtete v knize "Pád říše římské"- (Grant Michael). A je to čistá pravda.
P.S.: I když je člověk liberálního myšlení, tak musí vždy zůstat pragmatik! Protože není možné pozvat si sem civilizaci, která má ve svém programu (viz. Korán) podrobení a zotročení obyvatelstva nevyznávající islám. Budoucnost Evropy nevidím moc růžově.
Re:Římská civilizace měla stejný problém......., , 20.2.2011 10:29:54
Vystihl jste to přesně, naše civilizace se nedokáže poučit, viz doba po Sametu ( nevzali jsme si to nejlepší a vyzkoušené ze Světa, ale šli naší hloupoučkou třetí cestou, ale českou). Stejné je to v Evropě, kde se dostali k moci různí lidé s převážně socanskými sklony navíc podpořené nějakou rudou a navíc zcela pokřivenou ideologií. Pokud to takto opravdu půjde dál naplní se proroctví "Palmových listů" beze zbytku. A to přežijí jen opravdu silní jedinci a ne ta tlupa zbabělců uprostřed Evropy.
Re:Římská civilizace měla stejný problém......., , 24.10.2010 21:30:18
VZDY KDYZ SE DEJE KOLEM NAS NECO NELOGICKEHO,COZ JE V TETO ZEMI BOHUZEL UPLNE NORMALNI,JE ZA TIM NEKDO KDO Z TOHO MA HODNE ALE OPRAVDU HODNE PENEZ.
my ich do europy nechceme, , 2.8.2010 21:43:26
polovica EU ak nie viac lame rekordy v nezamestnanosti a oni tu chcu dotiahnut dalsich muslimskych prizivnikov,to je fakt sila. Europa sa zblaznila,este aj Turecko chcu dotiahnut do EU,to uz bude katastrofa. Biela krestanska europa bude tvrdo pracovat na muslimskych prizivnikov!
Tragédie II., , 2.8.2010 21:03:02
Bohužel proti těmto přistěhovalcům budeme muset zapojit všechny prostředy co máme. Takže plodit, plodit děti, protože jinak nás tady tak do 12ti - 15ti let přistěhovalci převálcují!
Tragédie, , 2.8.2010 20:55:06
Vážení přátelé, to co se dnes děje snad nemá obdoby. Příště budeme muset všichni volit Sdružení pro republiku - Republikánskou stranu Československa (SPR-RSČ), protože to je jediná záruka demokracie v ČR! Musíme vyházet tuto totálně neschopnou vládnoucí garnituru a zničit Evropskou Unii, protože to je komunistická, zločinecká organizace, která má za cíl zničit národy a jejich kultury! V roce 2013 budou prezidentské volby. Musí zvítězit PhDr. Miroslav Sládek. Jestliže se SPR-RSČ nevrátí do parlamentu a nebude do 12-ti let ve vládě a Miroslav Sládek nebude prezident, tato republika zanikne!
Re:Tragédie, , 3.4.2011 13:14:18
Bedo, jsi debil!!!!!! jedinej komunista, kterej tu je jsi ty!!!! A tvoje malý český myšlení!!!! Přestan si dělat reklamu na zvolení do Parlamentu a jsi s tvým Sládkem do pičí!!!!! kež kdyby jsi chcípnul, ty smrdutej kreténe!!!!!
Re:Tragédie, , 29.5.2011 7:04:30
abys nechcíp dřív ta inteligente ty budeš venkovská hrouda to je poznat
islám v ČR, , 2.8.2010 20:10:12
PANEBOŽE SVĚT SE ZBLÁZNIL! PRYČ Z EU, PRYČ Z TOHOTO SVĚTA!!! CO SE PROTI TOMU DÁ DĚLAT?? NEJENOM, ŽE SE PŘEMNOŽUJÍ, ALE UŽ JE TU DOKONCE MUSÍME MÍT! NESEDÍ V ČELE EU NEKDO PODMÁZNUTEJ?! NAKONEC TO BUDE- BRAŇ SE, KDO MŮŽEŠ! A KDO MÁ ROZUM A CÍTÍ V SOBĚ KOUSEK LIDSTVÍ, NA JEJICH VRAŽEDNÉ ZÁKONY NIKDY NEPŘISTOUPÍ! UŽ JE TO TADY......
Re:RAHOWA, , 12.8.2010 8:46:45
LIDÉ BDĚTE! To už zde bylo!Zase půjdem volit a zase se nic nezmění!!!
Poznejte, , 2.8.2010 14:58:48
Pro všechny, kterým není osud ČR a vlastních dětí jedno, připojte se ke skupině, která se zabývá fakty. Poznejte, jaká multikulturní obohacení pro nás úřednická vláda EU chystá.
Proč myslíte, že byl zrušen zločin vlastizrady..?
http://www.facebook.com/pages/Islam-v-Ceske-republice-nechceme
Lisabonská smlouva, , 2.8.2010 14:41:30
Bohužel, po podpisu Lisabonské smlouvy se můžeme začít bránit až po té, co z EU vystoupíme.
Re:..., , 1.8.2010 14:29:45
Na CR vedenou mistnimi politiky nespolehejte - ti zemi zaprodaji, jak je ostatne jejich zvykem. Poridte si zbrojni prukaz, kupte si strelnou zbran a pripravujte se na cas kdy budete muset hajit holy zivot. Doporucte totez svym znamym.
Re:..., , 8.8.2010 22:51:55
Dneska už test pro zbrojní průkaz je dva centimetry tlustá kniha formátu A4. Skoro se zdá, že je to 1000krát ABC a dost podrobně. To ustjí jen vytrvalci a s tím se počítá. Běžný člověk dá první třetinu a je v loji. Jestli se někomu zdá těžký řidičák, neměl by se do toho vůbec pouštět...
Rahowa, , 1.8.2010 1:04:43
nechceli ste rasovu vojnu?mate ju mat...[respektivne vase deti a vnuci]
pomoooooc nieeee!!!!, , 1.8.2010 1:02:31
ja nechcem zdielat zivotny priestor[a moji potomci tiez ne]s africkymi populacnymi prebytkami,vsak negromoslimak je len koncentrovany cigan posilneny priruckou pedofilneho stredovekeho lupica a vraha..jeden bude robit dalsi desiati lelkovat....nikde na svete toto sialene multikulti nefunguje..nieeeee
Probůh, je třeba na to akutně reagovat!!!, , 31.7.2010 13:54:08
Alespoň nějakou peticí vůči naší vládě, ať tohle nepřipustí! Věřím, že by to podepsalo nejmíň 50% národa, vždyť tohle řízené přistěhovalectví by byla katastrofa! Sami máme nezaměstnaných až až, tak tu není třeba tohle nějak vědomě podporovat, natož muslimy!!! Na tuhle hrůzu nestačí reagovat komentáři na netu, tohle bude potřebovat mnohem mnohem víc, i demonstrace. Zavčasu. Jestli nechceme připravit naším potomkům kalamitu.
Re:Probůh, je třeba na to akutně reagovat!!!, , 12.12.2010 13:06:00
myslímsi že první vlaštovka je tu jak se vyjádřila paní kancléřka NĚMECKA.
Re:Probůh, je třeba na to akutně reagovat!!!, , 3.8.2010 13:12:15
Jak to vůbec udělat? Okamžitě se to zruší jako zrušili tu stránku na Facebooku!
Re:Probůh, je třeba na to akutně reagovat!!!, , 6.8.2010 13:16:00
Tohle lidi zdvihne, půjdem zase do ulic, organizovat to může DSSS, v roce 89 nebyly mobily ani Facebook.....sametový už to ale nebude.
Evropa bude časem muslimská toť nadějné vyhlídky., , 31.7.2010 13:30:28
každý muslim má haldu děti 5 nebo 10 baba doma a protože tu haldu dětí neuživý,bude sice platit nějaké daně,ale bude dostávat i všechny dávky.Tak nevím,jaký to bude přínos pro Evropu!A děsí mě představa,že původní obyvatelstvo bude v menšině.Jsem rád,že jsem stár.
Re:Evropa bude časem muslimská toť nadějné vyhlídky., , 11.8.2010 22:07:50
kazdej ma pravo mit deti kolik chce. to, ze tuhle moznost cesi nevyuzivaji, je jejich minus. muslimove nejsou o nic horsi nez cesi a neni nutne se jejich prilivu branit
Re:Evropa bude časem muslimská toť "špatné" vyhlídky., , 9.3.2011 21:03:54
Ať si muslimové mají děcek kolik chtějí, ale v Africe! Ať se necpou k nám do Evropy! Tady nejsou žádným přínosem pro společnost, ale naopak!
Re:Evropa bude časem muslimská toť nadějné vyhlídky., , 27.2.2011 14:44:03
Blbečku dutej...
nebezpečné, , 31.7.2010 10:57:02
To už je vážná hra s ohněm. Přistěhovat si sem obecně nevybouřené náboženství nás bude stát mnoho.
Re:nebezpečné, , 2.8.2010 15:12:21
Islám není náboženství, islám je komplexní doktrína, nelítostná a dobyvačná, zotročující a měnící lidi v pouhé nástroje vůle imámů a náboženských vůdců.
Neexistuje nic takového, jako radikální islám, jsou jen muslimové jedoucí přesně podle Koránu.
Tvrzení o "potřebnosti pracovních sil", , 31.7.2010 10:37:03
platilo po válce, kdy Bizónie a pak NSR potřebovala fyzicky postavit statisíce baráků ve velmi krátkém čase. Dnes je situace jiná. Bruselští sociální inženýři totiž počítali s úbytkem práceschopného obyvatelstva, ale jelikož jde o úředníky. kteří nic netuší o povaze průmyslové výroby (jeden dělník uživí 100 lidí, aprox.), tak navrhli lineární doplnění. Jenže v Maroku práceschopným Arabům (král je klidně nechá o hladu) hlad ve Francii, kde dostávají sociální dávky nehrozí. Tudíž nepracují a nevedou k práci ani své děti (abstrahuji od islámu). Jaký to má smysl? Žádný.
Já se toho nebojím, , 31.7.2010 10:25:01
Euro již brzy klekne samo. Rozpad EU je prostě nevyhnutelný. A dokumentuje to sílu socialistické myšlenky :-). Ještě v roce 1989 jsme si neuměli představit pád ruského impéria a jak to šlo rychle. Rusáci to měli naplánované již dávno a hned jim západní socialisté připravili EU, aby nás mohli lehce ovládnout. Jojo, to je tak, když jsou všichni v odborech, plivají na podnikatele a živnostníky. Teď se nám soudruzi ty Vaše výhody pěkně vrátí!
Re:Já se toho nebojím, , 6.8.2010 13:43:16
Měl by ses začít bát! Není to věc měny ani státního začlenění. Já měla tu čest na jihu Italie, už před lety,po dva roky, platilo se tam ještě lirama. Je to lidskej odpad, neštítí se ničeho. Jejich mentalita je zvrácenná, když jim nemuslim podá prst,useknou mu ruku. I kdyby unie, dej Bůh, nebyla, už je odsud nikdo nedostane. Už ti, co tu jsou, se rozpínají,až dost.
Re:Já se toho nebojím já mám obavy, , 19.8.2010 23:26:32
Bydlí naproti nám. Nevytírají chodbu, jejich děti nám hází odpadky před dveře. Ale to by mi nevadilo. Vadí mi, že chodí na střední školu jako naše holka a jejich děti, protože mají tmavou kůži, dostávají měsíčně na své potřeby 14 000.- korun. Děti mají dvě, tedy takové frocky nevychované. Takže měsíční příjem je 28 000.- na obě. A rodiče nepracují, ani nebudou. Do 26 let věku to mají zajištěné ode dětí. Takže mám obavy z jejich kultury. Ale mám i zbraně (učím bojové umění).
Re:56 miliónů nových muslimů - není to poněkud přehnané číslo? , , 31.7.2010 10:16:06
5X ČESKO + 1X SLOVENSKO přibližně!!!!
Několik set let starý muslimský nápis v Alhambře ve Španělsku se naplňuje !!!, , 31.7.2010 9:59:45
Re:Několik set let starý muslimský nápis v Alhambře ve Španělsku se naplňuje !!!, , 31.7.2010 10:00:43
Také jsem ho četl - je pravdivý !!!
Re:Několik set let starý muslimský nápis v Alhambře ve Španělsku se naplňuje !!!, , 31.7.2010 10:02:07
Ano, ano, houfně se vracejí!!!!
Re:Jiřík z Poděbrad měl asi jiné představy o sjednocené Evropě!!!, , 31.7.2010 9:52:01
Kdyby to mohl vidět, asi by neskákal radostí!!!
Re:Jiřík z Poděbrad měl asi jiné představy o sjednocené Evropě!!!, , 31.7.2010 9:52:50
To určitě ne!
"Všichni imigranti budou pracovat a platit daně" ???, , 31.7.2010 9:37:10
Tomu snad nevěří ani samotné špičky EU!!!
Re:"Všichni imigranti budou pracovat a platit daně" ???, , 31.7.2010 11:52:42
Oni o tom ani nepřemýšlejí.
Re:"Všichni imigranti budou pracovat a platit daně" ???, , 31.7.2010 9:38:05
To by musely být skutečně hodně naivní!
Re:"Všichni imigranti budou pracovat a platit daně" ???, , 31.7.2010 9:38:36
Byť nerada, ale musím s vámi souhlasit!
Referendum ve Švýcarsku ohledně stavby mešit !!!, , 31.7.2010 9:26:42
Pozor na muslimskou rozpínavost!!! Nejsem xenofobní!!!
Re:Referendum ve Švýcarsku ohledně stavby mešit !!!, , 31.7.2010 9:28:27
V evropských městech mešity působí velice NEPATŘIČNĚ!!!
Nemůžeme si hrát na "mrtvého brouka", , 31.7.2010 9:24:47
ale s imigrací zejména muslimů....nevím, nevím...
Re:Nemůžeme si hrát na "mrtvého brouka", , 31.7.2010 9:30:22
Také si tím vůbec nejsem jist.
Re:Řízená imigrace, ALE, , 31.7.2010 9:32:29
proč právě muslimové s jejich poměrně pověstnou minimální přizpůsobivostí, i když samozřejmě nemůžeme generalizovat.
ano, , 31.7.2010 8:44:50
Jen sem pozvěte tento středověk a budete sebou mlátit párkrát denně o koberec a čumšt na modré hadry jak chodí po ulici.A budete žrát skopový a páchnout po loji

