Regionální Deník přitom inzerát přijal, na stejné stránce však zadavatele inzerce podrobil kritice. „Posuzovali jsme to, jako každý kontroverzní inzerát i tento skončil na stole ředitele redakcí. A my jsme si řekli, že ten inzerát není pomlouvačný a že ho otiskneme, ale patřičně tomu dáme svoji doušku,“ zdůvodnil své kroky šéfredaktor Pražského deníku Tomáš Skřivánek.
Kterého ze dvou kandidátů na prezidenta byste rádi pozvali domů na večeři?Anketa
V čisté podobě, bez komentáře, pak inzerát zveřejnilo Právo. „V té čistě podobě tam samozřejmě to útočí na ty nejnižší pudy, na ty emoce, strach voličů,“ uvedla k tomu konzultantka Institutu politického marketingu Alžběta Králová.
Celý pořad najdete ZDE.
K verzi v Deníku pak dodala, že je charakterní to takto podat. „Ale v prvé řadě určtě zaujme ten vizuál a je otázkou, kolik čtenářů si to následně přečte kolem,“ dodala.
Skřivánek pak následně odmítl, že by ze strany Deníku šlo o alibismus. „Kontroverzní inzeráty posuzuje redakce. A z minulosti máme i příklady, kdy jsme odmítli inzerci,“ zmínil. „Donutili jsme například ANO před volbami změnit jejich kampaň o lithiu, kde napadali některé lidi, že za to můžou. Inzerát byl pomlouvačný. Stejně tak jsme v minulém týdnu odmítli inzerát útočící na zdraví prezidenta Miloše Zemana,“ podotkl Skřivánek.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef