Asociace regionálních značek mění logo

19.08.2014 10:57

Asociace regionálních značek, sdružení 24 koordinátorů značek pro kvalitní místní produkty, služby a zážitky přichází s novým logem.

 Asociace regionálních značek mění logo
Foto: regionalni-znacky.cz
Popisek: Asociace regionálních značek, logo

Nové logo, které je dílem autora všech regionálních značek sdružených v asociaci, Mgr. Davida Škodného, se vizuálně blíží vzhledu grafických symbolů jednotlivých regionálních a originálních produktů. Zobrazuje některé typické produkty a navíc vizuálně evokuje pečeť kvality.

"S rostoucím počtem regionů v systému regionálního značení nám přestalo vyhovovat dosavadní neutrální logo. Nové logo nemá nahrazovat jednotlivé regionální značky, ale věříme, že je může dobře zastoupit tam, kde není možné prezentovat celou kolekci regionálních značek," vysvětluje Kateřina Čadilová, národní koordinátorka Asociace regionálních značek.

Asociace funguje od roku 2008, kdy ji založilo 7 koordinátorů prvních regionálních značek. Každoročně se rozrůstá o několik členů, aktuálně jich je už 24: Krkonoše, Šumava, Beskydy, Moravský kras, Orlické hory, Moravské Kravařsko, Górolsko Swoboda, Vysočina, Polabí, Podkrkonoší, Haná, Českosaské Švýcarsko, Jeseníky, Prácheňsko, Broumovsko, Kraj bla! nických rytířů, Železné hory, Moravská brána, Zápraží, Znojemsko, Toulava, Opavské Slezsko, Krušnohoří a Kraj Pernštejnů.

Cílem regionálního značení je zviditelnit kvalitní místní produkci jak pro domácí spotřebitele, tak i návštěvníky regionu. Pro ty je určeno také značení ubytovacích a stravovacích služeb a zážitků zprostředkujících zajímavosti a hodnoty regionu.

Systém se rozrůstá postupně s ohledem na místní potřeby a možnosti. Regionální značky jsou marketingovým nástrojem a zároveň platformou spolupráce napříč obory a sektory, výrazem oprávněné hrdosti na svůj region a příležitostí k podpoře jeho udržitelného rozvoje.

Asociace regionálních značek je zapojena do řady projektů, včetně mezinárodních (např. projekt spolupráce MAS "ABC pro místní výrobce", v jehož rámci probíhá přenos zkušeností s regionálním značením do Lotyšska a Litvy). Samostatně v letošním roce realizuje projekt "Putování za regionálními produkty", podpořený Ministerstvem pro místní ! rozvoj, který má přispět k propojení regionálního značení a ud! ržitelného turismu.
Více o regionálních značkách najdete na www.regionalni-znacky.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Co to je? Knihu koupili, ale prodávat ji nechtějí? Miloš Zeman zakročil

15:15 Co to je? Knihu koupili, ale prodávat ji nechtějí? Miloš Zeman zakročil

Kniha Spiknutí, která byla v minulém týdnu v pražském Arcibiskupském paláci slavnostně uvedena na tr…