CENA – nemyslete jen na celkovou cenu („Tolik?!?“), ale na poměr ceny a hodnoty, kterou vytěžíte. Levné centrum, kde si ale připlatíte za sprchu, za ručník, za zámek, a nemá skoro žádný personál ani vybavení k dispozici, bude nakonec v efektu „dražší,“ protože za málo peněz dostanete ještě méně hodnoty.
PERSONÁL – je jen otázka času, než budete potřebovat pomoc nebo radu. Nevíte jak začít, chytla Vás křeč v lýtku, chcete poradit, co si dát k jídlu po cvičení, nebo se Vám jen něco ztratilo a potřebujete pomoct to najít. Posuďte předem personál centra, jak kvantitu (má klub dostatek recepčních, uklízečů, trenérů?) tak kvalitu (jsou ochotní, usměvaví, přístupní?).
ZÁZEMÍ – nakonec samozřejmě posuďte, zda klub nabízí vše, co je pro Vás důležité, např.:
- Je k dispozici dostatek kardio trenažerů, nebo se na něj stojí fronty?
- Má klub dostatek činek ve váze, kterou budete používat, nebo je musíte hledat poválené po klubu nebo jsou dokonce rozkradené?
- Je klub čistý, nebo jsou zalepené stroje od potu a chuchvalce prachu v rozích?
- Jsou posilovací stroje dobře udržované, nebo je potrhané polstrování a vržou?
- Je v klubu mrtvo (není oblíbený) nebo naopak moc plno (budete stát fronty)?
A poslední řada – dejte na intuici. Cítíte se v klubu dobře? To bude dost záležet i na tom, co do centra chodí za lidi. Dokážete si představit, že si tam najdete přátele, a budete tam s nimi rádi trávit čas? Pokud nikoliv, nakonec tam stejně chodit nebudete. Hodně štěstí!
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Redakce