Večerníček ztrácí na ČT2 diváky

08.01.2012 20:40

Dětský pořad Večerníček ztratil po lednovém přesunu z ČT1 na ČT2 30 procent diváků. Jde především o dospělé, kteří i tak dál tvoří dvě třetiny publika. Píší to Hospodářské noviny.

Večerníček ztrácí na ČT2 diváky
Foto: ct.cz
Popisek: Logo České televize

Za první tři lednové dny, tedy od pondělí 2. ledna do středy 4. ledna, sledovalo Večerníček na ČT 2 v průměru 75 tisíc dětí od čtyř do 14 let, sdělila serveru DigiZone.cz mluvčí ČT Michaela Fričová.

Propad o 100 tisíc

To zhruba odpovídá počtu dětí, kteří jej sledovali měsíc před vánočními svátky na programu ČT 1. Jenže celkový počet diváků Večerníčka, tedy i s dospělými, se na ČT 2 propadl. Na Jedničce míval necelých 300 tisíc diváků (dětí i dospělých), na Dvojce jich má 200 tisíc.

Počet dospělých diváků Večerníčka za první tři dny tohoto týdne (tedy za období, pro které ČT tomuto webu oficiálně odpověděla, jaká je sledovanost Večerníčku po přesunu na Dvojku, ale jen pro diváckou skupinu 4 až 14 let) klesl na průměrných 139 tisíc. To je téměř o 100 tisíc méně, než dosahovala tradiční pohádka na programu ČT 1.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: joh

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

„Poche jsou smradlavé nohy ČSSD, které musíme useknout. Radši jezdit na vozíku než shnít.“ Známe atmosféru v ČSSD

11:41 „Poche jsou smradlavé nohy ČSSD, které musíme useknout. Radši jezdit na vozíku než shnít.“ Známe atmosféru v ČSSD

Koaliční krize je patrně u konce. Aspoň prozatím. Potom, co Michal Šmarda sám řekl, že nehodlá být n…