Česká pošta představuje první ePoštu

10.03.2022 10:06 | Tisková zpráva

Zbrusu nový typ obsluhy v podobě tzv. ePošty představila Česká pošta 8. 3. 2022 na své pobočce v Jihlavě. Prostor s ePoštou je určen převážně pro klienty využívající služeb CzechPOINT, kterým nabízí vyšší zákaznický komfort.

Česká pošta představuje první ePoštu
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Prostor, dříve využívaný jako PostShop České pošty, se nyní dočkal lepšího využití ve formě pracoviště, určeného především pro klienty CzechPOINT. Nově vytvořené specializované přepážky poradenského typu budou dostatečně vybaveny (prostorově i personálně) pro zajištění stávajících činností CzechPOINT. Nabídnou vyšší komfort, diskrétnost a možnost sezení dvou osob při vyřizování transakcí.

Celý prostor je od zbytku pošty oddělen vstupními dveřmi a je napojený na vyvolávací systém. Vytvořením specializované přepážky se tak uvolní kapacity univerzálních přepážek pro rychlejší obsluhu základních poštovních služeb a snížení se tak doby čekání na univerzálních přepážkách.

„Služeb CzechPOINT využívá stále více klientů, jen mezi roky 2020 a 2021 evidujeme nárůst o 26 %. Proto jsme se rozhodli na tento trend reagovat. Tzv. ePošty, které budou postupně nahrazovat předchozí PostShopy, jsou jistě ideálním řešením. Největším přínosem je diskrétnost díky oddělenému prostoru, nebo možnost posadit se u velké přepážky při delším vyřizování služby. Lidé také ocení poradenský a prozákaznický přístup zaměstnanců ePošty,“ vyjmenoval Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Anketa

Zvládne Petr Fiala krizi cen energií a pohonných hmot?

hlasovalo: 70725 lidí

Prostor ePošty také disponuje místem, které by mohlo výhledově sloužit jako edukační prostor pro klienty, využívající elektronické služby státu. „ePošt bude do budoucna přibývat, už nyní jich plánujeme vybudovat hned několik, a to především tam, kde jsou více využívané služby CzechPOINT. S tím souvisí také to, že budeme jednat se státem o rozšíření portfolia nabízených služeb,“ uvedl Miroslav Štěpán, ředitel divize státní poštovní služby.

Česká pošta eviduje největší meziroční nárůst u služeb CzechPOINT (26 %), u Balíkovny (14 %) a u peněžních služeb (4 %). Naopak přetrvávající pokles je zaznamenán například u výplaty důchodů (-11 %). Pilotní projekt ePošty v nové podobě můžou klienti využít na pobočce České pošty Jihlava 1 na Masarykově náměstí.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

23:08 Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

Demokratická strana zelených - ZA PRÁVA ZVÍŘAT jde do nadcházejících eurovoleb s plnou kandidátní li…