„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Křivan zároveň uvedl, že Zemanova slova jsou neomluvitelná například ve vztahu k dětem. „Z marketingového pohledu je vytváření image základ úspěchu každé značky. Problém je ale v tom, že Miloš Zeman není značka jako nějaká konzerva s tuňákem,“ říká Hejlová s tím, že prezidentův portrét přeci visí na základních školách a měli bychom k němu vzhlížet. „A ne se o něm bavit v souvislosti s užíváním nepatřičných slov a urážením jakékoliv profesní skupiny,“ uzavřela.
Ing. Miloš Zeman
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef