„Jak romská literatura, tak dějiny mohou být totiž významným zdrojem informací o Romech i společnosti, v níž po staletí žijí. Ovšem nemusíme končit ani u nazírání na ně jakožto na zdroj informací. Literární díla Romů či vzpomínky pamětníků jsou současně totiž plnohodnotným materiálem, na nichž lze praktikovat běžné učivo,“ uvedla pro agenturu ČTK editorka knihy Radka Steklá ze sdružení Romea.
Publikace, na jejíž tvorbě se podílel tým romistů, historiků i metodiků, se snaží představit romskou historii i literaturu a zasadit ji do kontextu běžného učiva. Autoři nabízejí dvanáct historických dokumentů, z nichž mohou učitelé při výuce čerpat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jhe