Provedeno má být 8600 kontrol, ale vznikne i marketingová kampaň či televizní pořad. Rozpočet projektu činí 150 milionů korun, 85 procent uhradí Evropská unie. Akci připravuje ministerstvo pro místní rozvoj a státní agentura CzechTourism.
Kontroly zaměřené například na chování personálu nebo čistotu začnou v létě 2014 a budou pokračovat i následující zimu. "Výsledky mají posloužit k ochraně spotřebitele a zmapovat úroveň ubytování v Česku," řekl HN mluvčí CzechTourism Pavel Klicpera.
Zveřejní jen nejlepší
Podle plánu CzechTourism budou také lidé o kvalitě hotelů diskutovat na připravovaném webu. Po dohodě s hoteliéry ale budou zveřejněny jen hotely s nejlepšími výsledky kontrol. Špatně hodnoceným pouze CzechTourism pošle návrhy, co zlepšit. Podle šéfa Asociace hotelů a restaurací ČR Václava Stárka by poukázání na údajně špatné hotely vedlo k soudním sporům. "Pokud budou zveřejněni jen ti nejlepší, bude to motivovat i ostatní," řekl HN.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr, čtk