Lidé věří televizi a rozhlasu nejméně ze všech médií

08.10.2017 7:05

Průzkum agentury STEM/MARK pro nakladatelství GRADA ukázal, že lidé při hledání informací nejvíce věří knihám a nejméně televizi a rozhlasu. Informuje o tom ČTK.

Lidé věří televizi a rozhlasu nejméně ze všech médií
Foto: Hans Štembera
Popisek: Knihovna, ilustrační foto

„Knihám jako zdroji dat věří 93 procent lidí, zatímco televizi 52 procent a rozhlasu 55 procent, ukázal průzkum. Internet je důvěryhodný podle 85 procent lidí, 90 procent se spoléhá na školení či workshopy a 83 procent na interaktivní vzdělávací kurzy,“ píše ČTK s odvoláním na průzkum agentury STEM/MARK z letošního září.

Celý článek naleznete zde.

Lidé prý hledají informace v tištěných knihách i on-line knihách. Lidé hledají informace o učitelství, marketingu nebo historii. Dvě třetiny lidé ovšem hledají především informace, které pobaví. 45 procent lidí v průzkumu prozradilo, že hledají informace také pro svůj osobní rozvoj. 55 procent lidí, kteří tak nečiní, to prý nedělají třeba proto, že na to nemají dost času a vyhledávání kvalitních zdrojů je časově náročné.

Hledání informací také něco stojí. Knihy ani jiné zdroje nejsou zdarma. Podle průzkumu lidé za ně v průměru vydávají asi pět tisíc korun ročně. Někteří lidé i víc, ale určitá skupina společnosti je ochotna vydat na hledání informací jen tisíc korun ročně. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Tomio Okamura byl položen dotaz

nezávislost

Dobrý den, podle vás jsme nejsme politicky nezávislí, znamená to, že volby jsou u nás zbytečné? Taky tvrdíte, že je třeba, abysme byli nezávislí i ekonomicky a v zemědělství. Je to ale vůbec možné, když je naše ekonomika závislá na exportu a na německé ekonomice? A co se týče zemědělství, jak chcete...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pivní ostuda, všude pivo. Co Český rozhlas vypustil o mistrovství v hokeji, posluchač neunesl

13:37 Pivní ostuda, všude pivo. Co Český rozhlas vypustil o mistrovství v hokeji, posluchač neunesl

Ostuda pivního národa. Symbolem mistrovství světa v hokeji bylo všudypřítomné pivo, které zabíjí lid…