Podle ředitele Čermáka měla být v případě D1 lepší příprava. „Ta mohla být a měla být kvalitnější. Ztotožňuji se s rozhodnutím Ministerstva dopravy, že D1 je prioritou. Přípravné práce jsme dotáhli a spustila se modernizace,“ komentoval.
Do konce roku musí být hotová první i druhá etapa
Přesto by Čermák šel do modernizace dálnice znovu. „Naše snaha byla najít se zhotovitelem co nejrychlejší dohodu, aby se vrátil na staveniště,“ dodal ke sporu o vícepráce, které bylo nutné objednat u stavební firmy OHL ŽS kvůli nevyhovujícím krajnicím.
„Do konce tohoto roku musí být hotová první i druhá etapa. To je zásadní podmínkou pro to, aby zhotovitel příští rok stihl položit cementobetonovou plochu,“ prohlásil Čermák. Pokud zhotovitelská firma nebude schopná dostát svým závazkům, čekají na ni vysoké pokuty. V případě posunování termínu to může být i milion korun za den.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe