"Jsme na sto procent rozhodnuti, že půjdeme cestou arbitráží. Konkrétní částku zatím nebudeme publikovat, řádově však může náš ušlý zisk činit více než miliardu korun," uvedla pro Týden.cz Monika Jarolímková z reklamní firmy A.C.E. Media Ventures.
A není sama. Společnosti se totiž zlobí kvůli rušení billboardů u hlavních českých silnic. Do pěti let by podle poslanců měly zmizet. Podle reklamních firem jim tím ale stát vyvlastňuje majetek, a tak požadují reparace.
"Stát nám vyvlastňuje hlavně povolení na umístění reklamních ploch, které máme na nějakých místech až na dobu neurčitou. Je to tedy jasné zmaření naší investice a nic jiného než požadovat odškodné, nám tedy ani nezbývá," hrozí Jarolímková.
Ostatní firmy zatím rušení billboardů nekomentují a vyčkávají. Je totiž ještě možné, že během oněch pěti let se jejich lobbistům podaří zákonodárce přemluvit, aby předpis zmírnili. "Je pro nás daleko přednější bezpečnost řidičů, než nějaké zisky reklamní společnosti. Jsme připraveni se i soudit," prohlásil však nesmlouvavě mluvčí ministerstva dopravy Martin Novák.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan