Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy

15.06.2020 18:28 | Zprávy

KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, zase utrácí. Tentokrát se rozhodla promovat značku kvality „Q“ a podporovat regiony České republiky. Nakoupila proto vysílací čas u rádií Evropa 2 a Frekvence 1, kde si objednala odvysílání krátkých reklamních spotů a soutěží. Celkem za to zaplatí 2.276.744 korun.

Státní CzechTourism posílá miliony do Křetínského firmy
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Podnikatel Křetínský v rozhovoru pro CANAL+

Smlouva mezi CzechTourism a rádiem Evropa 2 byla dle registru smluv uzavřena 21. května letošního roku; ve stejný den však agentura uzavřela téměř stejnou smlouvu také s rádiem Frekvence 1, které patří pod stejnou akciovou společností Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka. 
 
 
Evropa 2 se CzechTourismu zavázala, že odvysílá 40 spotů, které mají délku půl minuty. Také se jedná o 20 soutěží v Ranní show vysílané Evropou 2, přičemž se bude vysílat jedna soutěž za jeden den, celkem tedy dvacet soutěžních dnů ve čtyřech týdnech, a také 96 promo spotů, které budou propagovat Český systém kvality služeb, značky kvality „Q“ a regiony České republiky. CzechTourism za to zaplatí 1.212.000 korun. Celá kampaň by měla proběhnout v červnu, září, říjnu a listopadu letošního roku.
 
CzechTourismu jsme se zeptali, zda velkoryse placenou spolupráci chápeme správně, zda se třeba nejedná ještě o něco navíc. A nejedná.
 
„Předmětem smlouvy uzavřené mezi Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism a společností EVROPA 2, spol. s r.o. je odvysílání 40 celoplošných spotů o délce 30 s, odvysílání 20 soutěží během 20 soutěžních dní ve 4 týdnech v pořadu Ranní show Evropy 2, a odvysílání 96 promo spotů. A to za účelem propagace Českého systému kvality služeb, značky kvality „Q“ a podpory regionů České republiky,“ ujistila nás tisková mluvčí CzechTourism Ivana Vejvodová.
 
Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

Zajímá mě, co si přeje ODS?

Protože vy na jednu stranu tvrdíte, že: ,,Zdá se, že si voliči nepřejí další federalizaci EU, bezbřehou migraci a ničení konkurenceschopnosti a životní úrovně radikální zelenou ideologií vtělenou do Green Dealu. To je nadějná zpráva." Jak ale vysvětlíte vaše spojení s Lidovci a TOPkou? Nemyslíte, že...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Švýcarský summit o Ukrajině: Biden chyběl, Zelenského to rozrušilo

21:49 Švýcarský summit o Ukrajině: Biden chyběl, Zelenského to rozrušilo

Kolem 100 zemí a organizací se účastní dvoudenní konference ve Švýcarsku, která má nalézt cestu k mí…