Ve veřejnoprávní televizi se budou kandidáti se svými půlminutovými nebo minutovými příspěvky objevovat po 12 dní, nejprve na ČT24 a od 2. do 9. ledna na ČT1. Na rozhlasových vlnách budou minutové spoty ke slyšení na čtyřech okruzích, a to na Radiožurnálu, na Dvojce, na Vltavě a na síti regionálních stanic. Rozhlas je bude od 2. do 5. ledna vysílat vždy 12 minut denně a od 6. do 8. ledna pak 11 minut denně.
-
TÉMA: Přímá volba prezidenta
„Je to tak, abychom naplnili dikci zákona, a to je pět hodin vysílání před prvním kolem volby," uvedl již dříve mluvčí Českého rozhlasu Jakub Čížek. Pětihodinový prostor bude mít devítka prezidentských adeptů, kteří byli k volbě zaregistrováni, také v České televizi.
Superdebata na konec
Obě veřejnoprávní média budou kromě spotů vysílat také debaty kandidátů. ČT chystá na začátku ledna tři debaty pokaždé se třemi kandidáty, z nichž každý by měl dostat přibližně stejný prostor, a na závěr jednu velkou „superdebatu".
Starostové by ode dneška mohli také vyhradit kandidátům plochy pro vylepení volebních plakátů. Obce ale většinou žádné své reklamní plochy nevlastní a kandidáti už mají bez toho zamluvené či zaplacené jiné formy propagace na billboardech.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem, čtk