"To bude díky tomu, že jsme zveřejnili sponzorované odkazy. To znamená, že jsme do diskuse zapojili lidi, kterým se tyto odkazy zobrazují," řekl v pondělí místopředseda SPOZ Vladimír Kruliš. Rozhodně odmítá, že by byli fanoušci koupení. "To je hodně složité. Do toho bychom peníze určitě neinvestovali," ubezpečuje.
Mgr. Vladimír Kruliš, Ph.D.
Možných vysvětlení je podle odborníka víc
Ani odborník na sociální sítě Daniel Dočekal si nemyslí, že by takový nárůst musel souviset s nákupem fanoušků. "Já jsem sice jejich odkazy neviděl, ale na Facebooku je možné všechno. To se stalo myslím loni, kdy TOP 09 investovala 1 600 eur do jednoho spotu. Dostali nějakých x tisíc fanoušků z Indonésie. Protože Facebook to pustí klidně do celého světa a je mu to úplně jedno,“ připomíná Dočekal.
Vysvětlení vidí Dočekal čtyři: "Buďto si koupili fanoušky, to je varianta A. Varianta B - zaplatili si reklamu a zapomněli, že ji musí omezit na Českou republiku. A varianta C, že jim tam někdo, ať už v dobrém nebo zlém, 'přisypal' fanoušky. A čtvrtá varianta je, že jim tam skutečně tolik lidí přibylo, protože se o nich teď docela dost mluví,“ dodal.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: lze