František Dostál: Vyplácí se být černým pasažérem?

11.06.2017 14:08

Odpověď na otázku v názvu by klidně mohla znít, že ano. Vypadá to, že tihle lidé dost ušetří, protože za poslední tři roky černí pasažéři dluží dopravním podnikům 1,7 miliard korun, což je slušná částka.

František Dostál: Vyplácí se být černým pasažérem?
Foto: archiv
Popisek: František Dostál

Navíc případnou pokutu uhradí necelá čtvrtina těchto vykuků a je smutnou realitou, se nějak snížila vymahatelnost pohledávek. Navíc je tak skutečností, že se poté pořídí o několik kusů nových tramvají méně.

Nemělo by se přistoupit k tomu, že podruhé přistižený černý pasažér spáchal už trestný čin? Zřejmě narůstají ale i jiné problémy, že?

Autor František Dostál

Vyšlo v rámci mediální spolupráce s Literárními novinami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

Kdo může za migrační pakt?

Tvrdíte, že když vás budeme volit, tak nás zbavíte migrantů. Jak? Jak chcete problém řešit, navíc když teď EP schválil migrační pakt? Taky tvrdíte, že jeho schválení byla zrada od této vlády, tak co pak změníte evropské volby? A jak to tedy je? Může za schválení paktu vláda nebo politici v Bruselu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ivo Strejček: Absence historické paměti

15:22 Ivo Strejček: Absence historické paměti

Přestože oslavy konce II. světové války jsou již bezmála týden za námi, chci se k nim dnes ještě vrá…