Miroslav Kulhavý: Demokratické praktikování nacistické iniciativy v ČR?

12.03.2018 8:49

Pane Kalousku (a další), zabalte se do tibetské vlajky, jeďte do Tibetu mezi řadové Tibeťany a sdělte jim, že v ČR bojujete za návrat klášterního teokratického despotismu v jejich zemi; jistě Vás pochválí!“

Miroslav Kulhavý: Demokratické praktikování nacistické iniciativy v ČR?
Foto: archiv
Popisek: Tibetská vlajka

Nacistický pohlavár Oberscharführer Heinrich Harrer napsal líbivou lež o Tibetu „Sedm let v Tibetu“ a všichni, včetně filmařů mu to sežrali.

Už jsem před rokem o tom psal, ale opakování matka moudrosti. Ozbrojené povstání v Tibetu v r. 1959, které nemělo reálnou možnost uspět, vyvolaly ozbrojené oddíly sloužící představeným klášterů; ne však k jeho obraně, ale jako drábové na těch dolních 80% Tibeťanů. Zatáhli do nesmyslné voj. operace i ty dole a proto tolik mrtvých a proto tolik zničených klášterů, jako ohnisek povstání. Ničení prázdných historických staveb je nutno rozhodně odsoudit; ty nebojovaly, ale uhozená „kulturní revoluce“ v Číně udělala své.         

Problémem je, že právě tu známou vlajku měli povstalci jako bojovou zástavu. Rovněž také exilová vláda v Indii se k tomuto symbolu hlásí. Slyšel někdo kdy mluvit Dalajlámu o samostatnosti Tibetu? Zato jeho snaha o zachování kulturních a duchovních hodnot je všeobecně známa a měla by mít celosvětovou podporu. Ale o tom je potřeba jednat s Čínou; řvaní na náměstích a mávání vzbouřeneckou vlajkou však strany k jednacímu stolu nepřivedou. Rovněž hanebný krok býv. ministra kultury Hermana (přijetí Dalajlámy na vládní půdě), který šel proti zahraniční politice státu, byl jako rozlití močůvky po kulatém stolu, u kterého by se mělo vyjednávat.

Když pominu minulost iniciátora „vyvěšování“ vlajky klášterních poskoků a exilové vlády (členství v SA a po té v NSDAP, za které se omluvil, což bylo po válce pochopitelné a účelové), zůstává otázka, zda je v souladu s politikou vlády a v jejím zájmu vyvěšování této historické relikvie na státních budovách, tedy na majetku státu včetně všech příjemců masivních státních dotací; školstvím počínaje a kulturními zařízeními konče.

Částečně je na vině i sám Dalajláma, který dobře ví, že kdekoli se objeví, iniciuje svou přítomností proti čínské nálady a ty jeho snažení moc nepřispívají. Vedle duchovního pozitivního potencionálu, kterým disponuje a rozdává, by měl podporu své osobnosti zúročit právě k zachování kulturních tradic v Tibetu a je zřejmé, že se to bez Číny neobejde. Rovněž morální garant „vyvěšování“ v ČR V.Havel nebyl asi schopen, při své oprávněné kritice porušování lidských práv v Číně, dohlédnout možného reálného výsledku ve prospěch budoucnosti Tibetu.

Závěr je zřejmý: vyvěšování a mávání tibetskou vlajkou, při vědomí, čí je to symbol, je očividně kontraproduktivní.           

Miroslav Kulhavý

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

Kdo může za migrační pakt?

Tvrdíte, že když vás budeme volit, tak nás zbavíte migrantů. Jak? Jak chcete problém řešit, navíc když teď EP schválil migrační pakt? Taky tvrdíte, že jeho schválení byla zrada od této vlády, tak co pak změníte evropské volby? A jak to tedy je? Může za schválení paktu vláda nebo politici v Bruselu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zdeněk Jemelík: Muž v ženském těle

9:44 Zdeněk Jemelík: Muž v ženském těle

Ústavní soud vyvolat velký rozruch vyjádřením, že pro povolení změny pohlaví není nutná kastrace. Zá…