Kontaktní místo na náměstí Republiky, na němž lze na počkání získat ověřené dokumenty, proto bude v pátek 1. července mimo provoz. Fungovat začne v nových prostorách na Komenského náměstí v pondělí 4. července v 8:00.
„Nové prostory přinesou větší komfort klientům i zaměstnancům. Budou opatřeny vyvolávacím systémem, disponují také čekacím prostorem, zkrátka zaručí klientovi větší diskrétnost i pohodlí," řekl vedoucí odboru správních agend Petr Kramář.
Díky Czech Point mohou lidé získat na jednom místě a prakticky okamžitě ověřené výpisy z katastru nemovitostí, bodového hodnocení řidiče a z trestního, obchodního i živnostenského rejstříku, tedy dokumenty, pro něž by jinak museli na různé instituce. Při ztrátě či odcizení přístupových údajů do datové stránky lze v Czech Pointu také zrušit jejich platnost a požádat o nové.
První Czech Point byl v Pardubicích uveden do provozu v polovině dubna roku 2007. V současné době veřejná správa v Pardubicích zajišťuje chod osmi terminálů. V době stěhování Czech Pointu z infocentra tak mohou klienti využít jedeno ze sedmi kontaktních míst, která fungují na městských obvodech, s výjimkou Hostovic.
autor: Pardubickykraj.cz