Stanice je ražena novou rakouskou tunelovací metodou NRTM, která slouží rovněž při budování dvoukolejných tunelů z Vypichu do Motola a odstavných kolejí. Po ražbě stanice dorazí razicí štít TBM, který začne razit tunely.
„Pro každého Pražana je určitě dobrá zpráva, že už se razí v místě další z plánovaných stanic. Práce postupují podle plánu, díky speciálním razícím technologiím se trasa A prakticky prodlužuje před očima. Všichni víme, jak zásadní roli metro v pražské dopravě hraje, proto je prodloužení Áčka jednou z absolutních priorit, stejně jako připravovaná trasa D," řekl první náměstek pražského primátora Karel Březina.
Úsek trasy metra V. A měří 6 134 m a má celkem čtyři stanice - Červený vrch, Veleslavín, Petřiny a Motol. Všechny stanice budou bezbariérové.
Dálší zprávy z Prahy naleznete ZDE
autor: Magistrát hl.m. Prahy