Paroubek bojuje proti kocovině. Kdo za billboardy stojí, ODS prý neví

06.04.2010 14:41

Od nových billboardů zesměšňujících Jiřího Paroubka dává mluvčí ODS ruce pryč. Jaroslav Tvrdík hovoří o systémovém propojení negativní kampaně občanských demokratů.

Paroubek bojuje proti kocovině. Kdo za billboardy stojí, ODS prý neví

Před měsícem ParlamentníListy.cz informovaly o netradiční kampani, kterou chystají občanští demokraté proti Jiřímu Parubkovi. Vyzvali své příznivce, aby vytvořili vlastní náměty na zesměšnění předvolebních slibů šéfa Lidového domu.

V těchto dnech Prahu zaplavily posměšné billboardy, na kterých Paroubek bojuje proti ranní kocovině, za návrat Elvise Presleyho či za mateřskou dovolenou do šedesáti let. Jenže mluvčí ODS Martin Kupka dává od kampaně ruce pryč, alespoň prozatím.

Fotogalerie: Antikampaň proti Paroubkovi: Zruším ranní kocovinu

"Naše kampaň s náměty lidí s tímto nemá nic společného. Vyslovil jsem domněnku, že by to mohlo být dílo pražské ODS a deník Právo ji bohužel nesprávně vydal za skutečnost," vysvětlil mluvčí ParlamentnímListům.cz.

"Musím ještě zjistit, čí je to dílo, centrální ODS ale rozhodně ne," dodal. Šéf pražské ODS Pavel Bém na sms otázku, zda plakáty nechali vylepit jeho lidé, neodpověděl.

Ať už je za billboardy kdokoli, volební manažer ČSSD Jaroslav Tvrdík z kampaně radost nemá. „Je to především smutné. Ukazuje to, že ODS rezignovala na vlastní stranický program, na svá témata," řekl Tvrdík redakci.

Tvrdík: Za vším hledej ODS

"A že to vymysleli příznivci ODS? Tomu snad nemůže věřit ani pan Kupka," reagoval na předchozí domněnku, že námětem posloužily nápady z ankety ODS á la „vytvoř si svého Paroubka".

Tvrdík totiž považuje celou kampaň ODS za systémově propojenou. „Ty inzeráty, billboardy, příspěvky pod diskusemi, tyto všechny lživé věci jsou v režii ODS a jsou spolu systematicky propojené," opřel se do volebních soupeřů.

"Jejich cílem je vytvořit bramboračku, ve které se volič nevyzná. Chtějí (ODS), aby si pak voliči ČSSD řekli, že všichni politici jsou stejní a pak k žádným volbám nešli," líčí souboj kampaní po svém Tvrdík.

Už na začátku března vydala ODS proti Paroubkovi billboardy, na kterých šéf ČSSD bojuje proti mlžům či proti domnělým poplatkům u veterináře.

„Každému ale snad musí být jasné, že se nejedná o zlý úmysl. Je to jen vtipné převedení předvolebních slibů ČSSD," řekl tehdy Kupka ParlamentnímListům.cz.

ČTĚTE TAKÉ:



Billboardy, které lemují Chlumeckou ulici na Černém mostě



Foto: Hans Štembera

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jan Černý

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Populismus?

Dobrý den, proč s návrhem na snížení platu přicházíte až teď před volbami? A jestli vám přijde vysoký, což nerozporuji, zajímalo by mě, co s tak vysokým platem děláte vy? Dáváte třeba část na dobročinné účely, jako to třeba dělal prezident Zeman? A ještě jedna věc, není plýtvání penězi celý chod EU,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Toto Pavel Novotný nebude číst rád. Z ODS hřmí za kauzu Felix Slováček

17:08 Toto Pavel Novotný nebude číst rád. Z ODS hřmí za kauzu Felix Slováček

Překročil všechny meze, nemá v ODS co dělat. Známý provokatér Pavel Novotný, který je za občanské de…