Prezentaci jednotlivých turisticky atraktivních míst mají nově na starost destinační managementy. Blanensko a Boskovicko zde proto společně vystupují pod hlavičkou Destinačního managementu Moravského krasu. Za pultem informačního stánku se tak střídají pracovníci informačních center z obou regionů.
„Návštěvníkům veletrhu se líbí především Mapa Moravského krasu a okolí, nejčastější jsou dotazy týkající se našich webových prezentací, zájem o ně jednoznačně převyšuje tradiční tištěné materiály,“ uvedla vedoucí oddělení propagace a cestovního ruchu Martina Hejčová.
Poprvé je zde k vidění nový turistický spot „Blansko – brána Moravského krasu“, který pro město Blansko vytvořili Radek a Jan Popelkovi. Stánek Moravského krasu a okolí návštěvníci přehlédnou jen stěží. Nachází se totiž přímo naproti hlavnímu vchodu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV