„Pilotně jsme donáškovou službu spustili v horním areálu nemocnice pro pacienty na 1. oddělení následné péče, rehabilitačním oddělení a na gynekologicko-porodnickém oddělení, v dolním areálu pak na 2. oddělení následné péče a v plicní léčebně. Jedná se o oddělení, kde pacienti leží dlouhodobě, mnohdy nejsou dostatečně pohybliví, proto tuto službu velmi uvítali,“ uvedla manažerka spokojenosti Nemocnice České Budějovice, a. s., Bc. Iva Nováková, MBA.
Systém objednávek funguje jednoduše: pacienti mají k dispozici katalogy se zbožím. Svůj nákupní seznam vhazují denně do schránek na jednotlivých odděleních. Poslíček firmy si požadavky odnese a další den nákup dodá.
Během týdenního fungování donáškové služby pacienti chtěli nejvíce nakoupit ovoce, různé laskominy, tiskoviny, ale i denní kosmetiku.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV