Červíček (ODS): Čekáme, jak rozhodne ÚOHS

02.07.2019 22:19

Rada Královéhradeckého kraje dnes vyloučila jednoho z účastníků veřejné soutěže na zajištění linkové dopravy na Hradecku.

Červíček (ODS): Čekáme, jak rozhodne ÚOHS
Foto: ODS
Popisek: Martin Červíček

Z toho důvodu znovu zasedne hodnotící komise. Až poté bude rada hlasovat o výběru dodavatele v dané oblasti. Kraj v minulých týdnech vysoutěžil již sedm oblastí, kde bude objednávat linkovou dopravu na dalších 10 let.

„Na zasedání rady jsme dnes rozhodli o vyloučení jednoho z účastníků soutěže v oblasti Hradecka, a to z důvodu nesplnění podmínek zákona o zadávání veřejných zakázek. V nejbližší době zasedne hodnotící komise, která bude znovu hodnotit nabídky pro oblast Hradecka, ale již bez nabídky dnes vyloučeného účastníka,“ sdělil první náměstek hejtmana Martin Červíček odpovědný za oblast dopravy a silničního hospodářství.

V minulých týdnech rada kraje odsouhlasila výběr dopravců pro sedm oblastí:

  • Broumovsko – sdružení společností CDS Náchod a P-Transport
  • Náchodsko – CDS Náchod
  • Novoměstsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus
  • Trutnovsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus
  • Královédvorsko – BusLine KHK
  • Jičínsko – BusLine KHK
  • Rychnovsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus

V rámci zadávacího řízení veřejné zakázky Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) na návrh jednoho z uchazečů zahájil řízení o přezkoumání soutěže. „V tuto chvíli čekáme, jak rozhodne ÚOHS. V souvislosti s tím i nadále platí, že nesmíme uzavřít s vybranými dodavateli smlouvu ve lhůtě 60 dnů ode dne zahájení řízení,“ doplnil náměstek Červíček.

Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy loni v říjnu. Hodnota celé zakázky činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun, a je proto nejnákladnější veřejnou soutěží v historii kraje. Tendr má zajistit autobusovou dopravu v celém Královéhradeckém kraji do roku 2030.

Veřejná zakázka se dělí na osm dílčích částí: Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko. Zajištění autobusové dopravy má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského.

Referenční rozsah dopravního výkonu byl stanoven na 18,4 milionu autobusových kilometrů ročně. Aktuální součet maximální výše nabídkových cen v jednotlivých částech je pro jeden rok 716,2 milionu korun bez DPH. Zakázka počítá s nasazením 248 autobusů. Zakázka řeší zajištění veřejné autobusové dopravy na území celého Královéhradeckého kraje od třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2020 do dne předcházející třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2030.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolaja (Piráti): Svobodná média = zdravá demokracie

22:12 Kolaja (Piráti): Svobodná média = zdravá demokracie

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k médiím.