Tak to také předpokládá v září pražským zastupitelstvem schválený územní plán (ZÚR). Jako jediná hlasovala proti paní MUDr. Iveta Borská z Prahy 6 (Starostové a nezávislí). Přitom skutečný vývoj je ale jiný, např. roce 2013 se uskutečnilo jen 128 tisíc startů a přistání (viz grafy). A přitom se všichni dostali k moři, na Karlův most se více turistů již nevejde, v obchodech nám nechybí čerstvé banány a růže a hospodářský růst není blokován tím, že by se businessmani nedostali včas do Londýna.
Je to příprava „tunýlků“ při privatizaci aerolinií a letiště?
Na netu lze rychle vygooglovat pár údajů o hospodaření min. financí na letišti a v aeroliniích:
2009 - zpětný odkup pozemků pod drahou za 4 miliardy,
2010 - vznik Českého aeroholdingu, postupně do něj vstoupilo Letiště Praha, a.s. a ČSA,
2010 - dotace 2,5 miliardy ze státního podniku Osinek na stabilizaci ČSA ,
2010 - rozprodej majetku ČSA za 5 miliard,
2013 - prodej 44% podíl ČSA společnosti Korean Air za 67,5 milionu,
2013 - prodej 34% podílu ČSA společnosti Travel servis přes opci Korean Air,
2014 - masové propouštění z ČSA
Trojkoalice odmítá výstavbu paralelní dráhy na ruzyňském letišti, která by hlukem zasáhla desítky tisíc Pražanů, odmítá neudržitelné tvrdíkovskovské fikce, odmítá podporovat hrátky politiků spojených s privatizaci aerolinií a letiště. Stávají dvě dráhy ruzyňského letiště umožňují provoz pro normální potřeby Prahy a České republiky na desítky let.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: STAN