Vachatová (Trikolóra): 500 000 Kč oknem

30.01.2021 7:37

Komentář na facebookovém profilu k propagaci vlády na síti TikTok

Vachatová (Trikolóra): 500 000 Kč oknem
Foto: repro Facebook
Popisek: Členka Trikolóry Natálie Vachatová

Vláda se rozhodla zaplatit 500 000 korun bez DPH za online kampaň na vyvracení dezinformací o očkování na covid-19. Tu mají vést mladí influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab.

Kampaň má za běžných okolností cílit na cílovou skupinu (nyní je to riziková skupina a senioři). Rozumné by tedy bylo soustředit se na televizi, rozhlas, možná okrajově YouTube a Facebook. Vláda si ovšem najala dva mladé influencery známé z TikToku a platí za reklamní prostor na TikToku, Instagramu a Facebooku.

Smlouva za půl milionu korun bez DPH je podepsaná s firmou Medialer s.r.o., která vznikla koncem listopadu a krátce na to získala tuto státní zakázku.

Vlastník firmy je samotný influencer Jakub Gulab, ročník 1998, jehož vklad činil rovných 1000 Kč.

Zatím to nevypadá tak, že by to měla být kampaň na vyvracení dezinformací o Covid-19. Zatím to spíše vypadá tak, že se vláda snaží oslovit mladou cílovou skupinu a tímto si platí volební kampaň z našich kapes. Nejsem si jistá, zda zrovna tohle marketingové obohacení náš národ momentálně potřebuje.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomio Okamura byl položen dotaz

Dobrý den, pane Okamuro,

je SPD ochotná ke spolupráci, příp. k vytvoření koalice s KSČM pro parlamentní volby v příštím roce? Děkuji.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Bartoš: Jdeme bojovat proti dezinformacím. Tady je náš plán

8:17 Ministr Bartoš: Jdeme bojovat proti dezinformacím. Tady je náš plán

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k boji proti dezinformacím.