Ing. Jiří Hrabák

  • BPP
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -2,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

07.04.2015 13:28:44 - koalice

metro

Dobrý den, děkuji za odpověď. Máte pravdu, ale nevím, kdo to má jako radní na starost a stránky magistrátu nefungují, tak kde to zjistit? Krnda také říká, že za nefunkční web můžete vy. Tak sem využil toho se vás zeptat, protože, jak jsem si všiml, odpovídáte. Ptal jsem se ale samozřejmě i Krndy, ta ale své PR moc nezvládá. A když jsme u metra. Proč není u každé stanice metra přiměřený počet parkovacích míst? Jak chcete redukovat dopravu v Praze? Tím, že budou vznikat další zóny?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

08.04.2015 19:08:06 - Ing. Jiří Hrabák

Dobrý den,

stránky magistrátu by měly být již funkční. Bezpečnost má na starosti radní p. Libor Hadrava (Libor.Hadrava@praha.eu).

Nicméně k Vašemu dotazu. K webu jsem psal již vyjádření (viz mé odpovědi). Co se týče záležitosti parkovacích míst u stanic metra, je potřebné říci, že zde jednoznačně chyběl promyšlený a koncepční přístup ze strany předchozích vedení Prahy. Určitě by mělo být cílem současného vedení vytvoření strategického dokumentu, kde by se tato záležitost řešila v celém svém rozsahu. Je však také důležité, aby cíle zde vytyčené byli naplňovány.

Dopravu v Praze musí usměrňovat více opatření, než jen zóny. Nepochybně jsou to i parkoviště P+R, parkovací domy, rozvoj stávající sítě MHD, podpora alternativních způsobů dopravy - cyklodoprava, bikesharing, carsharing, elektromobilita. Většina těchto opatření by měla spolu být propojená a tudíž by měla být logicky řešena současně v jedné koncepci. Osobně si myslím, že zejména u alternativních způsobů dopravy výrazně zaspáváme oproti ostatním metropolím v regionu a tudíž je nutné konat co nejdříve - zvláště, když osvědčené modely a způsoby řešení máme k dispozici (z jiných evropských měst a metropolí).